Bogdan Naumovici, director de creatie la 23 Communication Ideas, se alătură echipei editoriale a ghidului de petrecerea a timpului liber 24 FUN.
O altă noutate este lansarea Oraşul Meu, prima aplicaţie pentru iPhone lansată de un ghid urban tipărit.
„Aplicaţia se adresează generaţiei digitale - celor care stau mai aproape de facebook, twitter şi implicit de cele mai noi gadget-uri, celor care îşi iau informaţia de pe mobil şi se mută dintr-o ceainărie într-un club, iar apoi ajung la un concert pe baza informaţiilor pe care le primesc pe mobil în acea clipă”, explică Alexandru Săndulescu, General Manager 24-FUN Network.
Proiectul este coordonat de Mircea Criveanu din poziţia de Managing Partner, avand o echipă de 18 programatori, editori, planneri şi colaboratori teritoriali.
Cu peste 14 ani în comunicare, Mircea Criveanu a acumulat o experienţă bogată pe domenii diferite, îmbinând rând pe rând publicitatea cu media, internetul cu antreprenoriatul şi consultanţa cu domeniul ghidurilor de oraş.
Reţeaua 24 FUN are 9 ediţii şi acoperă 25 de oraşe.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Din categoria "mai informeaza-te" as vrea sa raspund in nume propriu.
Sunt Mircea Criveanu, nu ma ascund in spatele unor pseudonime si nici nu am plecat de la Sapte Seri "cu coada intre picioare". Cifrele vremii vorbesc in sensul asta.
In legatura cu audientele, daca te-ai fi documentat macar putin, ai fi aflat ca esantionul BRAT e mai mult decat irelevant pentru cei care folosesc ghidurile de oras.
Asa ca inchei cu un citat "ilustru": "Deci… inainte de a ne da cu parerea, haide sa ne informam putin" :))