Skip to main content

PE SCURT: Zelist lanseaza Social Media Insights. Ogilvy PR comunică pentru Caroli Foods

 

Zelist lansează o nouă îmbunătăţire a Zelist Monitor, care oferă atât informaţii de interes general, cât şi specifice despre social media din România.

Publicitate

Caroli Foods Group a ales agenţia Ogilvy Public Relations Bucharest ca partener de comunicare corporate după ce echipa sa specializată în Digital Influence 360 a dezvoltat anul acesta platforma de comunicare digitală a brandului Campofrio.

Iar revista Cariere- Jurnal de Leadership şi portalul work&life CariereOnline.ro a lansat divizia de dezvoltare a proiectelor speciale la nivel editorial, care aduc un plus de valoare cititorilor prin informaţiile oferite. Aceste proiecte se vor derula atât în mediul online cât şi în paginile revistei.

Despre noul serviciu Zelist

Noul serviciu oferă diferite informaţii de interes general, dar şi specific, despre social media din România pentru ca orice utilizator Zelist Monitor să ştie tot ceea ce conteaza în social media, să ştie cine sunt vectorii de opinie, care sunt subiectele arzătoare ale zilei, unde şi cum să plaseze eficient campaniile online pe care le pregăteşte pentru compania la care lucrează sau pentru clienţii săi.

În partea de Profiles, utilizatorii vor găsi informaţii despre peste 1500 de profile ale celor mai influente surse din Social Media (bloggeri, conturi Twitter, pagini Facebook), aflând astfel informatii despre activitatea acestora, despre opiniile exprimate şi despre impactul pe care acestea le au in socialmedia din România.

Despre proiectul editorial al revistei Cariere

Primul proiect este dedicat companiei IBM, care celebrează 100 de ani de inovatie, curaj, spirit şi rezultate cu impact la nivel global. Dana Tudor, care a ocupat funcţia de Redactor- şef al echipei Cariere, va fi cea care de aici înainte va gestiona Divizia Proiecte Speciale atât pentru revista Cariere cât şi pentru portalul CariereOnline.ro.“

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus