Ziarul de weekend al Adevărul, de 128 de pagini, apare sâmbătă, scrie Adevărul. Mega-ediţia de weekend, de două ori mai groasă decât ziarul din dimpul săptămânii, va costa 3,9 lei.
Publicitate Din cele 128 de pagini, un sfert vor fi de actualitate, iar restul va reprezenta Weekend plăcut, o serie de secţiuni ce vor trata teme precum Viaţa, Timp liber, Cultură şi altele.
Conglomeratul media News Corp., deţinut de Rupert Murdoch, este zguduit din temelii de scandalul interceptărilor telefonice ilegale ale News of the World, notează Hotnews.
Compania renunţă la oferta pentru preluarea BSkyB, se gândeşte să îşi vândă titlurile din Marea Britanie şi se va afla în centrul unei anchete şi în Statele Unite ale Americii.
Murdoch intenţiona să preia pachetul integral de acţiuni la reţeaua TV BSkyB. Decizia de a reununţa a fost anunţată cu puţin timp înaintea unui vot prin care Camera Comunelor din Marea Britanie urma să îl îndemne pe magnat să renunţe la această afacere.
The Sun şi The Times, alte titluri ale lui Murdoch, ar putea fi scoase la vânzare, după cum relatează Wall Street Journal, preluat de AFP. Iar în SUA, senatorul Jay Rockefeller cere o investigaţie prin care să se verifice dacă vreuna dintre organizaţiile din conglomeratul media News Corporation a accesat ilegal date personale ale cetăţenilor americani.
Ultima lovitura pentru "Rupert Mubarak" in scandalul interceptarilor ilegale: News Corp renunta la oferta pentru BSkyB
Scandalul ascultarilor ilegale: Dupa ce a inchis News of the World, Murdoch ia in calcul vanzarea tuturor cotidienelor britanice pe care le detine
Scandalul News of the World traverseaza Atlanticul: Un senator cere investigatii si in SUA
Începand din luna iulie, GfK România livrează pentru Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) rapoartele de monitorizare a investiţiilor în publicitatea difuzată de staţiile radio, scrie Wall-Street.
Serviciul de monitorizare functionează pe baza unui soft de recunoaştere automată a spoturilor. Pâna acum, BRAT realiza monitorizarea radio prin ascultarea efectivă a spoturilor.
GfK devine furnizorul BRAT pentru monitorizarea publicitatii radio
Proximity, agenţia de direct and relationship marketing a grupului BBDO România, va gestiona comunicarea Berlin Chemie, unul dintre jucătorii importanţi de pe piaţa locală de produse farmaceutice, anunţă Daily Business.
Primul proiect realizat de Proximity pentru Berlin Chemie a fost comunicarea pentru medicamentul Espumisan Easy.
Agentia Proximity comunica pentru Berlin ChemieMihai Petroff, director executiv al Mailers Serv, apreciază nivelul pieţei de marketing direct la 25 mil. euro în acest an, în stagnare faţă de 2010. Încet, dar sigur, bugetele migrează de la marketingul direct clasic la cel digital, bazat pe informaţie, analizează Financiarul.
Andrei Georgescu, Managing Partner White Image, companie furnizoare de servicii de e-mail marketing, estimează că acest segment se va majora cu 25%-40% în acest an. ,"Valoric, piaţa de e-mail marketing este probabil undeva între 1,25 şi 1,75 mil. euro, servicii externalizate către diverşi furnizori", spune el.
Articolul citează şi reprezentanţi ai Mediapost Hit Mail şi More Than Pub.
Piata de marketing direct stagneaza la 25 de milioane de euro
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCâteva sute de persoane au participat, ieri seară, la o manifestaţie organizată în faţa postului de radio naţional, pentru a protesta faţă de concedierile din ultima perioadă din media publice, decise de o comisie înfiinţată de guvernul conservator al premierului Viktor Orban, relatează Mediafax.
Conform unui amplu plan de restructurare, dintre cei circa 3.000 de angajaţi din presa publică urmează să fie concediaţi 550 de la canalele de televiziune publice m1, m2 şi Duna Televizio, de la radiourile publice mr1, mr2, mr3 şi agenţia de presă MTI.
Protest la Budapesta, faţă de concedierile masive de la televiziunea şi radioul publice
Comentarii
Sunt curios de un lucru: cei care spun ca sunt cateva personaje in aceasta industrie care ar trebui sa se retraga, ce fac in viata lor profesionala? Cat de buni sunt in acest domeniu al jurnalismului daca isi permit sa dea sfaturi altora care activeaza in domeniu? Si daca sunt atat de buni si atat de critici in privinta altora de ce au "curajul" de a scrie sub pseudonim si nu isi dezvaluie adevarata identitate?
Ce mă întreb e doar dacă va reuși directorul editorial să impună gramatica limbii române la departamentele de marketing și publicitate :)
Grigore, cu tot codul lui, a pierdut meciul ăsta!
Ce zici, s-o mai regasi acum dupa ce a avut 360.000 retur? Iar weekend va fi la fel, o sa vezi.
primului numar, abia astept sa le vad pe cele "de dupa ":-)
la fel de bine puteai sa zici - costa aproape 5 lei.
Asa, voi economisi doar 4 lei.
Daca costa 20 de lei, economiseam de 5 ori mai mult!
Peace !
"Dupa ce terminati cu pupincurismele si PR-ul poate “dezvaluiti” ca aceste “concepte originale” ale ADS si Weekend sunt niste totale catastrofe in care domnii Patriciu si Imre si-au dat masura (in)competentei. Aceste produse nu au cap si coada si sunt nioste palide incercari de a ascunde ce numai paginademedia nu (mai) vede si anume scaderile si taierile de costuri. Pentru prima oara in istoria presei un produs nou a fost tiparit in 370.000 exemplare (da, ati citit bine) si s-a vandut in 11.000 exemplare (ati citit la fel de bine). Poate asa dl Patriciu realizeaza ca intr-adevar nu se pricepe la acest domeniu iar voi ca “pierdeti” (era sa scriu “ocoliti”) stiri mult mai interesante decat ce sefi se mai plimba pe unde. La mai mare!"