Lipsa protecţiei angajaţilor care lucrează în spaţii cu instalaţii radiante, precum relee sau antene, neplata sporurilor pentru orele lucrate noaptea sau suplimentar, neasigurarea unei "protecţii reale a salariatelor gravide" sunt doar câteva dintre nemulţumirile sindicaliştilor jurnalişti, reclamate după ce angajaţii The Money Channel nu şi-au mai primit salariile, scrie DailyBusiness.ro.
Publicitate Federaţia Romană a Jurnaliştilor MediaSind cere Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale să dispună efectuarea unui control la sediul societăţii Realitatea Media de către Inspecţia Muncii şi Inspectoratul Teritorial de Muncă Bucureşti, din cauza nerespectării contractului colectiv de muncă.
Întârzierea salariilor angajaţilor Money Channel a stârnit nemulţumirea Federaţiei Române a Jurnaliştilor MediaSind care susţine că administraţia Realitatea Media încălcat "flagrant" angajamentele semnate cu Sindicatul Jurnaliştilor Profesionişti prin Contractul Colectiv de Muncă, semnat la începutul acestui an.
Sindicaliştii trimit Inspecţia Muncii pe capul Realitatea Media. Vezi principalele nemulţumiri
Lucrurile "vor intra în normal" la The Money Channel, a declarat ieri Elan Schwartzenberg pentru Mediafax, după o discuţie cu Sorin Freciu, care ar putea să preia managementul televiziunii de business.
În urmă cu două zile, Dragoş Nedelcu s-a retras atât de la postul TV, cât şi din CA al Realitatea Media.
Managementul The Money Channel, televiziunea de business din cadrul trustului Realitatea Media, ar fi trebuit să fie preluat la 1 iunie de compania Media Advertising & Sales, administrată de Dragoş Nedelcu şi Sorin Freciu, după ce postul TV a ieşit din contractul de management cu Asesoft.
Schwartzenberg: Lucrurile vor intra în normal la Money Channel. Sorin Freciu, varianta pentru management
Discovery Channel va difuza duminică, 14 august, de la ora 22.00, documentarul "Masacrul din Norvegia: În mintea criminalului", în care va prezenta o cronică a atacurilor criminale declanşate pe 22 iulie de Anders Behring Breivik, scrie Mediafax.
Discovery Channel face o cronică a evenimentelor din acea zi cumplită - şi a impactului acelor atrocităţi asupra unei naţiuni zdrobită sufleteşte, în documentarul "Masacrul din Norvegia: În mintea criminalului".
Discovery Channel difuzează duminică un documentar despre masacrul din Norvegia
Preşedintele Traian Băsescu a declarat, ieri seară, la Cotroceni, că face un apel către presă, să încerce să fie prudentă cu etichetările, "având în vedere importanţa extraordinară a factorului psihologic în astfel de momente", relatează Mediafax.
"Îmi permit, poate pentru prima dată, să fac un apel la presă, având în vedere importanţa extraordinară a factorului psihologic în astfel de momente, să încerce să fie, la rându-i, prudentă cu etichetările. Şi în ceea ce priveşte evoluţiile internaţionale şi în ceea ce priveşte România. Nu are nimeni niciun interes să genereze panică, pentru că nu este cazul să fim în panică", a declarat Traian Băsescu.
El a mai spus că, dacă a cerut "prea mult", înseamnă că a greşit din nou în relaţiile cu presa.
Băsescu: Fac un apel către presă, pentru decenţă şi responsabilitate în exprimări
În goana după trafic, site-urile de ştiri uită uneori de rigorile jurnalismului. Presa online este în tranziţie, iar pentru site-urile de ştiri presiunea vitezei este mai apăsătoare decât cea a credibilităţii, scrie Adevărul.
La începutul acestei luni, mai multe site-uri importante la nivel internaţional au publicat o ştire despre un studiu realizat de firma canadiană AptiQuant care arata că utilizatorii motorului de căutare Internet Explorer ar avea un coeficient de inteligenţă mai slab decât al celorlaţi utilizatori de Firefox, Opera sau Chrome.
Informaţia s-a extins precum un virus pe forbes.com, cnn.com, bbc.co.uk şi chiar şi pe câteva site-uri româneşti. Câteva zile mai târziu, studiul s-a dovedit un mare fals. Internetul se confruntă cu această problemă de credibilitate. Fie că este sau nu vorba de site-uri „cu greutate", de la noi sau din afara ţării, aproape fiecare a căzut în patima preluării unor ştiri ce s-au dovedit a fi false.
Internetul schimbă regulile presei
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roÎncasările din publicitatea pe TV din Europa vor continua să scadă şi în 2011, sunt de părere analiştii, cumpărătorii media şi broadcasterii, scrie Financiarul, care citează FT.com.
„Studiul nostru arată că Spania şi Italia vor continua să scadă (n.r. - piaţa de publicitate) în al doilea trimestru din 2011”, susţine Omar Sheikh, analist la Credit Suisse.
„In contrast, Germania şi Marea Britanie sunt mai stabile”, completeaza acesta. Omar Sheikh susţinea la începutul lunii iunie că se aşteaptă ca rezultatele financiare ale grupurilor, precum ProSiebenSat.1 din Germania şi ITV din Marea Britanie, să aducă surprize pozitive, în timp ce companii precum Mediaset din Italia şi Antena 3 din Spania pot dezamăgi investitorii.
Afacerile televiziunilor europene sunt în scădere cu până la 4% în S1
Vremurile de aur s-au dus si noul patronat, penibil de altfel, nu reuseste sa-si asigure respectul celor ce muncesc pentru el.
Realitatea pare sa-si fi pierdut si linia politica anti-guvernamentala, responsabia fata de neam, si respectul acestuia. Se clatina intre ape sperand sa se agata ori de putere , ori de opozitie, iar asta nu-i va aduce nimic bun.
Probabil si respectul angajatilor il va pierde curand, daca nu cumva l-a pierdut deja.