O competiţie care ia peste picior spoturile TV româneşti a premiat cele mai amuzante clipuri. „Viclenium Bank“, „Rişti să câştigi“ şi „Mad Man“ (ucigaşul publicitarilor) sunt trei dintre clipurile care au strălucit în cadrul ediţiei 2011 a „Grand Spoof“, scrie Adevărul.
Publicitate Concursul de parodiat reclame „AdFel", organizat de IQads, a premiat la finele săptămânii trecute cele mai creative clipuri publicitare.
Tineri din toată ţara au pus mâna pe o cameră video şi, inspiraţi de spoturile derulate la TV, şi-au creat propriile versiuni amuzante, aşa-numitele spoofuri sau parodii. Marele premiu i-a revenit lui Lucian Dobrovicescu, care a realizat „Viclenium Bank", o parodie la reclamele băncilor pentru produsele de creditare. „E-atât de multă şmecherie, şi sclavul unei bănci vei fi/E-atât de naşpa să ai credit, fiindcă te poţi nenoroci", cântă o voce pe coloana sonoră a clipului. Melodia este asemănătoare cu cea cântată de Holograf în spotul Millennium Bank.
VIDEO Topul parodiilor după reclame
Furnizorii de media, mai exact companiile de televiziune, radio, presă scrisă sau internet, au ajuns anul acesta la limita costurilor de producţie şi nu mai pot trece pragul de subzistenţă, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Carmen Tănasie, directorul general al grupului de comunicare Omnicom Media Group România.
"Înca de la începutul anului am asistat la diminuări importante ale investiţiilor în marketing şi publicitate - principala sursă de contribuţie majoră la cota de profit în condiţii de criză "toţi clienţii manifestându-şi interesul pe mai departe de a reduce cheltuielile şi chiar executând tăieri semnificative de buget.
Există însă o limită a acceptării acestei presiuni pe costuri, din partea furnizorilor de media. Această limită se vede în comportamentul de «vânzare» adoptat în ultimele şase luni. Spre deosebire de anii precedenţi de criză, când erau flexibili pentru a acapara cota de piaţă cât mai mare de la competitor, anul acesta mulţi dintre ei au ajuns la limita «costurilor de producţie»", explică managerul.
" Nu a mai rămas decât calitatea. Şi acest lucru se vede deja în programe”, mai spune şefa grupului de comunicare.
Tanasie, Omnicom: Furnizorii de media au ajuns la pragul de subzistenţă
Ideea ministrului Elena Udrea de a organiza trasee turistice despre perioada comunistă s-ar putea transforma într-un succes, mai ales că acestea nu ar putea fi oferite în nicio altă destinaţie din lume, afirmă Ştefan Liute, cofondator şi director de strategie al Grapefruit, una dintre cele mai mari companii de branding de pe piaţa locală, scrie Wall-Street.ro.
Scornicesti- locul în care s-a născut fostul dictator, balconul Comitetului Central al Partidului Comunist Român unde Ceauşescu a ţinut ultimul discurs, închisoarea de la Doftana în care a petrecut aproximativ doi ani şi unitatea militară de la Târgovişte în care a fost împuşcat sunt câteva dintre zonele pe care ministrului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) vrea să le introducă în traseul care să le prezinte celor interesaţi detalii despre viaţa lui Nicolae Ceauşescu.
„E firesc să ne asumăm propria istorie şi personajele ei ilustre. Trebuie doar s-o facem fără a cădea în kitsch sau derizoriu. Printre avantaje aş include unicitatea şi notorietatea subiectului.
Nu trebuie să investim niciun cent în a face numele fostului dictator cunoscut în lume. Dezavantajul principal este riscul de formare sau întărire a unor asocieri negative despre România, cum ar fi sărăcia, pesimismul şi «întunericul» în general”, mai spune Ştefan Liute.
Liute: Traseele turistice despre Ceauşescu sunt unice, nu pot fi oferite de altă destinaţie
În timp ce spitalele din Iaşi se închid sau îşi trimit acasă angajaţii, Casa Judeţeană de Sănătate Iaşi (CAS) şi-a deschis post de televiziune, scrie Jurnalul Naţional.
Studiouri, aparatură şi chiar personal puse la dispoziţia nou-înfiinţatei instituţii media online "Hih TV" din banii asiguraţilor. 200 de milioane de lei vechi, la atât se ridică costurile funcţionării acestui post, afirmă Iulian Şerban, preşedintele CAS Iaşi.
Stilul editorial al echipei de lucrători ai postului online seamănă izbitor cu cel al înfierărilor staliniste de demult, este de părere Jurnalul. Pentru că "Hih TV" nu are drept ţintă doar medicii de familie, ci şi instituţiile media rivale puterii actuale, Colegiul Medicilor, de fapt tot ce mişcă şi nu este de acord cu politica făcută de "Casă".
"În momentul în care sponsorizările se utilizează pentru un asemenea post de televiziune şi nu în interesul pacientului, trebuie să ne punem un semn de întrebare şi să vedem de ce se încearcă prin aceasta să se ridice pacienţii împotriva medicilor", îşi arată consternarea prof. dr Vasile Astărăstoae, preşedintele Colegiului Medicilor din România.
Televiziunea de Casă a Asigurărilor de Sănătate Iaşi
Europarlamentarul PDL Cristian Preda anunţă, pe blogul său, că "din solidaritate cu Elena Udrea" va refuza orice invitaţie la Antena 3 până când postul nu va prezenta scuze publice pentru "hărţuirea" acesteia şi a rudelor sale, scrie Mediafax.
"Mi se pare inadmisibilă hărţuirea la care e supusă Elena Udrea de către Antena 3. După ce postul i-a consacrat o bună bucată dintr-o emisiune pentru a discuta despre preţul (mult umflat al) unei rochii purtate cu câtva timp în urmă, jurnaliştii aceluiaşi post au decis să urmărească diverşi membri ai familiei ministrului", scrie Preda pe blogul său.
El arată că demnitatea oricărei persoane trebuie respectată, iar un jurnalist nu are nicio îndreptăţire să hărţuiască persoane private."Ăsta nu mai e jurnalism, ci linşaj. E prea mult. Din solidaritate cu Elena Udrea, voi refuza orice invitaţie a Antenei 3, până când postul nu va prezenta scuze publice - şi celor lezaţi, şi publicului - pentru gesturile total deplasate comise în ultimele zile", precizează Cristian Preda.
Cristian Preda anunţă că nu mai merge la Antena 3, din solidaritate cu Udrea, "hărţuită" de post
De astăzi, de la ora 13.15, Kanal D dă startul unui nou sezon al emisiunii "Te vreau lângă mine". Tot mai multe televiziuni îşi adaugă în grilă formate de tip dating. Televiziunea naţională are perechea potrivită, o emisiune prezentată de Raluca Moianu şi care se bucură de un publlic firle, Kanal D a fost lider, cu un rating de peste 2 puncte, cu "Te vreau lângă mine", iar Antena 1 s-a grăbit să aducă în grădina sa un reality- show matrimonial care a făcut deja istorie, "Noră pentru mama", sau, în original, "May I Call You Mom?".
Formatul nou din grila Antenei 1 intitulat, după mai multe modificări, "Mireasă pentru fiul meu", s-a bucurat de audienţe record până de curând, când se afla în ograda Kanal D şi se numea "Noră pentru mama".
Începând cu acest sezon, emisiunea prezentată de Niculina Stoican, "Te vreau lângă mine", nu va mai fi produsă de Sinevizyon, ci va deveni un produs intern Kanal D. Deşi show-ul nu a început încă, managerii Kanal D au mari aşteptări, mai ales că multe persoane, de toate vârstele şi din toate oraşele, s-au prezentat la casting.
Românii scapă de prejudecăţi şi se îndrăgostesc la televizor
"The Daily Mail" a fost cea mai citită publicaţie online din Europa, atrăgând 17,2 milioane de vizitatori doar în luna iunie. Totodată, cotidianul britanic se află şi în top 10 cele mai citite site-uri de ştiri din lume, scrie Adevărul, care citează date publicate de comScore.
Versiunea online a publicaţiei "The Daily Mail" a ajuns cel mai populat site de conţinut jurnalistic din Europa şi al doilea din întreaga lume, fiind suclasată de site-ul "The New York Times".După nytimes.com şi dailymail.co.uk, pe lista celor mai citite publicaţii online de la nivel mondial urmează guardian.co.uk, cu 13,5 milioane de cititori europeni, şi site-ul german bild.de, cu 9,9 milioane de vizitori înregistraţi în iunie 2011, informează Reuters.
Topul celor mai vizitate publicaţii online.“The Daily Mail”, fruntaşă în Europa
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu