Etno TV şi Taraf TV, posturile deţinute de Silviu Prigoană, îşi schimbă vânzătorul de publicitate.
Publicitatea posturilor va fi vândută, începând cu 15 august, de Media Consulta International, compania lui Mihai Craiu.
“Am primit o ofertă de nerefuzat, mai rentabilă financiar, din partea altei regii”, explică decizia pentru paginademedia.ro Adriana Bahmuţeanu, şefa celor două posturi.
Ce înseamnă “mai rentabilă financiar”?
Bahmuţeanu:
“Un minim garantat şi un comision mai mic.”
Acum exact un an, DBV Mediahouse, companie condusă de Brânduşa Vlanga, prelua cele două posturi de muzică.
Adriana Bahmuţeanu:
“Ne-am înţeles ca după un an să reevaluăm situaţia, iar la 15 august se face un an.
A fost o colaborare mai mult decât super. Ne-am înţeles foarte bine, numai că lucrăm pe o piaţă extrem de fragilă, în care fiecare trage de fiecare leu.”
Bahmuţeanu spune că DBV a adus, într-un an, publicitate în valoare de un million de euro.
Contractul cu Media Consulta este pe trei ani.
Media Consulta a anunţat agenţiile de publicitate de schimbare. Mesajul, mai jos:
“Începând cu data de 15 august 2011, Media Consulta International gestionează cu titlu exclusiv spaţiul de publicitate Etno TV – cea maivizionată televiziune cu profil musical din România, şi Taraf TV, post dedicat muzicii de petrecere. Contractul are o valabilitate de 3 ani.
Vă rugăm redirecţionaţi comenzile cu difuzare începând din 15 august către MCI.”
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii