Tot mai puţini români sunt dispuşi să accepte avalanşa de reclame de la TV. Un studiu realizat de compania de cercetare GfK România pentru portalul de publicitate IQads relevă că 95% dintre români sunt deranjaţi de clipurile publicitare de la TV, scrie Adevărul.
Publicitate În 2002, gradul de „suportabilitate“ era mai mare, 12% din români declarau că mai multă publicitate nu i-ar deranja.
Studiul mai relevă că 77% dintre respondenţi sunt de părere că reclamele oferă câteodată detalii practice sau folositoare legate de un nou produs.
Despre acelaşi subiect au mai scris HotNews, Financiarul, Wall-Street şi DailyBusiness.ro.
Producătorul de automobile Toyota şi agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi au fost date în judecată după ce "au terorizat" o femeie din California, care a crezut că este urmărită de un criminal, în cadrul campaniei de promovare a noii maşini Toyota Matrix, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională.
Amber Duick a fost iniţial invitată de un prieten să participe la un test de personalitate şi la o "experienţă" de cinci zile, fără să specifice exact despre ce este vorba. După ce femeia şi-a dat acordul, în următoarele cinci zile ea a primit mai multe email-uri, scrisori şi telefoane de la un necunoscut, pe nume "Sebastian Bowler", care aparent ştia foarte multe informaţii personale despre ea şi care o informa că este căutat de poliţie după ce a distrus o cameră de hotel.
Abia în a cincea zi, Duick a fost direcţionată către un site unde era anunţata că a participat la experienţa Matrix "Your Other You".
Femeia cere despăgubiri de 10 milioane de dolari pentru stresul suportat de-a lungul "experienţei de cinci zile".
Marketing la extrem: Toyota şi Saatchi&Saatchi date în judecată pentru o farsăDan Negru revine începând de astăzi cu un nou sezon al emisiunii ,,Plasa de stele”, la Antena1, anunţă Financiarul. Iar de mâine şi emisiunea ,,Câştigi în 60 de secunde” se întoarce din vacanţă, iar de data aceasta are o miză de două ori mai mare. În acest sezon, premiul pentru cei ce reuşesc să treacă de toate cele 10 provocări este de 100.000 de lei!
Dan Negru revine pe micile ecrane cu ,,Plasa de stele'' şi ,,Câştigi în 60 de secunde''
Şocaţi de imaginile în care apar copii de câţiva ani trimişi la concursuri de frumuseţe, cetăţenii din SUA cer interzicerea emisiunii care prezintă aceste cazuri, scrie Adevărul. Cazul femeii care şi-a costumat copila de trei ani în prostituată pentru un concurs de frumuseţe a scandalizat întreaga lume.
Americanca Wendy Dickey, amatoare a concursurilor de frumuseţe pentru copii, a decis să-şi îmbrace fetiţa de doar trei ani în prostituată precum Julia Roberts în filmul Pretty Woman. Imaginile au fost difuzate de TLC în cadrul unui reality show, care a fost difuzat şi în România, „Toddlers & Tiaras" şi care prezintă caznele prin care sunt trecute fetiţe cu vârste cuprinse între 3 şi 12 ani pentru a participa la concursuri de frumuseţe.
Americanii nu mai vor emisiuni cu fetiţe-miss
Sursa foto: Financiarul
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Si celelalte posturi fac la fel, unele nici nu-si lasa reporterii sa termine cuvantul !
Oricum, le puteti transmite celor ce platescpt reclame, ca 90 % din populatie, in momentul in care incep reclamele, incep butonarea pe telecomanda ! A ajuns sa ne fie scarbade ele, dar sa le mai luam in casa !
In curand romani o sa fie deranjati si de faptul ca mai trebuie sa si munciasca!