Haz de necaz după restructurările făcute la postul de televiziune Pro TV. Zeci de angajaţi ai postului de televiziune sunt concediaţi ca urmare a acestor restructurări, despre care paginademedia.ro a scris aici.
Servici’, vă rog! Este poanta care circulă în interiorul televiziunii, parafrazând emisiunea postului Serviţi, vă rog!
Pro TV restructurează în special oameni din departamentele de producţie şi administrativ.
Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, mai mulţi zeci de angajaţi (spre o sută de oameni) sunt atinşi de aceste restructurări.
O regie de emisie lucrează cu o echipă de aproximativ 10-12 oameni. Echipele urmează să fie reduse până la cinci şase oameni.
Din informaţiile paginademedia.ro, vor pleca:
Operatori prompter
Operatori VTR (cel care pune casetele înregistrate)
Operatori videowall
Microfonişti (se ocupă cu amplasarea microfoanelor şi cu captarea sunetului în platou)
Maşinişti (aşezarea decorurilor, amplasarea obiectelor de decor)
Vor rămâne:
Regizorii tehnici
Regizorii de emisie
Cameramanii
Sunetiştii
Operatorii de grafică
Aproximativ zece şoferi vor fi restructuraţi. Angajaţii restructuraţi vor primi, potrivit informaţiilor paginademedia.ro, trei salarii compensatorii.
Măsurile din Pro TV, analizate în şedinţe în ultimele două săptămâni, vin în contextul în care România (deşi cu venituri în creştere) are cele mai mici creşteri din portofoliul Central European Media Enterprises, grupul american condus de Adrian Sârbu.
Contactaţi de paginademedia.ro, în momentul începerii restructurărilor, oficialii Pro TV au declarat că este vorba de o regândire a modelului de business, în raport cu evolţia tehnologiei, care "generează şi o atentă analiză a resursei umane".
Maria Apostol, PR manager Pro TV, pentru paginademedia.ro, la începutul lunii august:
"Filozofia noastră este să ne adaptăm permanent la modificările fundamentale ale industriei, generate de felul în care evoluează tehnologia şi obiceiurile de consum, şi la condiţiile de piaţă. În ultimii ani, am regândit modelul de business şi, în consecinţă, structura operaţională, astfel încât ea să fie perfect adecvată la piaţă şi tehnologie. Acest proces a generat şi generează şi o atentă analiză a resursei umane."
Raport CME:
Veniturile operaţiunilor Central European Media Enterprises (CME) în România au înregistrat o creştere de circa 1,26 milioane de dolari în prima jumătate a acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2010, ajungând la 81,37 milioane de dolari, potrivit celui mai recent raport CME.
Cu toate acestea, România este ţara cu cea mai mică crestere din grupul CME, care mai operează pe alte cinci pieţe (Bulgaria, Croaţia, Slovacia, Cehia şi Slovenia).
Creşterea din România vine după ce în primul trimestru al acestui an, afacerea Pro înregistra o scădere de 2,2 milioane de dolari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, după cum paginademedia.ro scria aici.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii