Criza impinge publisherii la soluţii creative de vânzare a publicităţii. “De data asta cât durează?” este titlul unui articol despre Moni şi chinezul ei, Mr. Pink. Un titlu pe fond roz (sic!), deasupra unui cadru cu cei doi.
Un titlu cu două direcţii. Este o întrebare legitimă? Absolut. Dar este şi parte a unui proiect special care promovează, în josul paginii o reclamă la Dero: “chiar simţi că prospeţimea durează mai mult!”
Nu este primul proiect special care îmbină cadrele de paparazzo cu publicitatea. Alte exemple din Ciao, în continuare:
Garcea şi-a tras storcător din Carrefour. Ciao şi-a tras reclamă
Mugur Mihăescu duce mândru un storcător de fructe, într-un cadru surprins de paparazzi. L-a cumpărat din Carrefour, după cum se vede într-o altă poză.
Cele două pagini de paparazzi se termină cu o reclamă ce prezintă “Ofertele imbatabile de la Carrefour”.
Vedetele, Blackbery şi publicitatea
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roÎn patru pagini ale revistei, Ciao a selectat o serie de vedete care butoneează pe Blackberry. Paginile de fotografii paparazzo au fost împachetate într-un proiect publicitar cu titlul “Accesoriul preferat al vedetelor”.
Într-un proiect asemănător, mai multe vedete care se joacă la telefoane au fost puse sub genericul “Dependenţi de internet” într-un proiect publicitar Vodafone.
Vand sau ... se vand (cel mai bine)?