Specialiştii în publicitate cred că o comparaţie între consumatorii de droguri şi vaci nu este o modalitate bună de a schimba percepţiile, scrie Adevărul.
Publicitate Prefectura Bucureştiului şi Ministerul Administraţiei şi Internelor au lansat o campanie menită să atragă atenţia asupra consumului de etnobotanice. Mesajul este neconvenţional: „Diferenţa dintre un consumator de etnobotanice şi o vacă este că ea ştie ce iarbă să consume".
[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=9pOndhvX3eY&feature=player_embedded[/youtube]
Ce cred specialiştii în domeniu, în continuare.
Sorin Psatta, Integration Communication Director al grupului de comunicare BBDO, se întreabă: „Se doreşte «ruşinarea» clientului dealerilor prin compararea sa, degradantă, cu o vacă? Sper să nu fie asta, pentru că ar demonstra o crasă ignorare a psihologiei consumatorului de droguri, fie ele uşoare şi legale".
Psatta mai spune că afimaţia „în viaţă meriţi tot ce-i mai frumos" este atât de jalnică „încât cred că nici măcar politicienii nu îl vor folosi în campaniile electorale".
Mihai Atănăsoaei, prefectul Capitalei şi cel care a venit cu ideea acestei campanii, nu crede că mesajul campaniei este jignitor pentru cei tineri.
„Tinerii fiind cei mai expuşi la aceste etnobotanice, am decis să facem o campanie mai puţin convenţională. Chiar dacă este mai dur, mesajul trebuie să fie un semnal de alarmă pentru aceşti tineri".
Campania împotriva etnobotanicelor, un fâs
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roLipsa de subiecte, solidaritatea de breaslă, mizarea pe creşterea spectaculoasă a audienţelor, tirajelor sau a traficului online, sunt principalele raţionamente pentru care presa din România a exploatat la maximum accidentul în care a fost implicat realizatorul TV Şerban Huidu. DailyBusiness.ro a analizat tratarea subiectului Huidu în media, dar şi care este durata de viaţă a unei astfel de ştiri.
Nicoleta Savin, jurnalist şi editorialist al Evenimentului Zilei, a declarat că este o foamete de accesări în zona online-ului şi a vânzărilor de print, astfel că toată politică tabloidă s-a mutat pe online. Şi asta în contextul în care există o lipsă de subiecte, iar Parlamentul trece printr-o perioadă de "acalmie”, astfel că nu există subiecte politice.
Jurnalistul spune că subiectul va mai trăi în presa românească până ce va apărea un alt eveniment care să "acopere” actuala dezbatere.
La rândul său, analistul media Iulian Comanescu a spus că "subiectul Huidu" a fost tocat din disperare şi lipsă de idei.
Accidentul lui Huidu, vacă de muls pentru presă. Cât va mai trăi subiectul
Comentarii
Trebuia sa comunice ca vaca traieste cu iarba, iar astia mor cu ea.
Bani furati de la UIE.