Marea schismă de la Realitatea este subiectul zilei. Adevărul scrie că în spatele mutării lui Elan Schwartenberg s-ar afla, printre alţii, şi Arin Stănescu (61 de ani), preşedintele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă (UNPIR) din România.
Publicitate Acesta se regăseşte, potrivit arhivelor de la CNSAS, în mai multe rapoarte ale serviciilor de informaţii sub două identităţi diferite de cetăţean român şi de cetăţean israelian, sub numele de Arie Shalev.
Avocatul Arin Stănescu a dezminţit, însă, orice implicare în scindarea de la Realitatea. “Nu am nicio legătură cu Realitatea, nu am propus pe nimeni la Realitatea, nu sunt implicat în asta. Puteţi nota aşa: «Nu este adevărat!»", a declarat Stănescu pentru Adevărul.
Adevărul mai scrie că un rol important în acest război îl are lichidarea judiciară a Realităţii TV. Firma care se ocupă de acest caz este Rovigo SPRL, condusă de a avocatul Vasile Deleanu (70 de ani), fost ofiţer de Securitate, şi fiica acestuia, Aura Deleanu (35 de ani).
Despre acelaşi subiect au mai scris Evenimentul Zilei şi România liberă.
Mihai Craiu, presedintele Media Consulta, agentie care vinde publicitate pentru Realitatea TV, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca nici un client nu a rupt contractul de de publicitate cu acest post de televiziune. Despre faptul că firma lui Mihai Craiu se ocupă de vânzarea spaţiului de publicite de la Realitatea TV şi după "marea schismă", paginademedia.ro a scris aici.
Craiu a precizat ca nu il intereseaza actionariatul postului TV pentru care vinde spatiu publicitar, ci “audienta si exclusiv businessul de televiziune”.
Media Consulta: Audienta Realitatea TV creste, niciun client nu a taiat publicitatea
„Cronica Cârcotaşilor" revine , astăzi, după o săptămână de pauză. Mihai Găinuşă nu e sigur că poate duce greul emisiunii fără Huidu şi nici nu ştie ce format va avea, scrie Evenimentul Zilei.
Realizatorul părea că are nevoie de susţinerea invitaţilor, pentru că punea realmente în discuţie viitorul emisiunii şi faptul că o va putea duce în spate fără Şerban Huidu, mai scrie EVZ, care a fost prezent la filmarea de aseară.
Toţi invitaţii, cei din platou, vedetele şi oamenii cărora Oana Ioniţă le-a luat interviu pe stradă au fost de acord că emisiunea „Cronica Cârcotaşilor” nu trebuie să se oprească aici.
Sub ce formă rămâne în sarcina lui Găinuşă şi a echipei să decidă. Întrebat cum ar vedea el formatul Cronicuţei, Mihai a răspuns: „nu ştiu, abia am reuşit să fac această emisiune. Întreabă-mă săptămâna viitoare”.
Despre acelaşi subiect a scris şi Adevărul.
Costin Cocioaba - blogger, fost project manager al departamentului de internet al Pro TV SA - conduce Bakers Digital Communication, nou infiintata agentie de publicitate online de grupul de comunicare V+O Communication. Iar trei experti in insolventa si doi antreprenori online au lansat platforma Fairsolve.com, de comercializare online a bunurilor supuse vanzarii fortate, scrie pe scurt HotNews.ro.
Pe scurt: V+O Communication lanseaza agentia digitala Bakers. A fost lansata platforma Fairsolve, dedicata vanzarii bunurilor supuse vanzarii fortate
Americanii adora sa citeasca stirile pe tablete, cu conditia sa nu plateasca pentru acest lucru, scrie HotNews, care citează un studiu publicat si citat de AFP.
Potrivit studiului realizat de institutul Pew si The Economist Group, 11% dintre adultii americani detin o tableta.In ceea ce priveste destinatia, citirea stirilor se situeaza pe locul 3 (53%), dupa navigarea pe internet (67%) si mesageria electronica (54%), dar inaintea retelelor sociale (39%) si a jocurilor video (30%).
Americanii adora sa citeasca stiri pe tablete, dar gratis
Compania Oxygen PR gestioneaza, incepand din aceasta toamna, strategia de comunicare a companiei Accace, unul dintre liderii in management financiar din Europa Centrala si de Est, notează Fin.ro.
Accace a ales Oxygen PR pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare a companiei in Romania, prin diferite activitati, precum media relations, comunicare corporativa, brand PR, B2B si evenimente. Oxygen PR va derula strategii de comunicare pentru a creste nivelul de awareness al Accace in piata.
Oxygen PR gestioneaza contul de comunicare al Accace
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roBrandTailors, companie de strategie si design de brand, este semnatara noii identitatii vizuale si a designului de ambalaj contemporan pentru marca de ciocolata Ambasador, printr-un proces menit sa reconfirme si sa intareasca pozitionarea brandului in segmentul mediu al pietei de ciocolata din Romania, scrie Financiarul.
BrandTailors semneaza noua identitate vizuala a ciocolatei Ambasador
Comentarii