ACTUALIZARE: Cu accidentul lui Şerban Huidu subiect principal, Mircea Badea a scos audienţe ridicate cu În gura presei. Duminică: 334.000 de telespectatori (locul doi după Pro TV). Luni: 377.000 de telespectatori (cel mai urmărit program pe segment).
Accidentul în care a fost implicat Şerban Huidu, subiectul "tocat" de posturile de ştiri în ultimele două zile, nu a adus mari plusuri de audienţă pentru Realitatea TV şi Antena 3.
Interesul a fost maxim duminică, în orele de după anunţarea ştirii, când Realitatea TV a fost cel mai urmărit post TV. Şi Antena 3 a scos audienţe bune în primele ore ale accidentului.
O creştere semnificativă de rating se remarcă la ştirile Pro TV. Interesul a fost mai ridicat a doua zi.
Audienţele posturilor TV în aceste zile, în continuare:
- Audienţele maxime au fost atinse la scurt timp după producerea accidentului. În ediţiile speciale difuzate după ora 13.00, când Realitatea TV a anunţat ştirea, audienţa medie a postului a fost de aproximativ 420.000 de telespectatori în mediul urban (3,6 rating), ceea ce a plasat postul pe primul loc pe segmentul respectiv. După ora 13.00, Antena 3, tot cu ediţii speciale, a avut o audienţă medie de aproximativ 270.000 de telespectatori (2,3 rating).
- Interesul s-a menţinut în următoarele ore, iar ratingul a început să scadă după ora 15.00.
- După media pe zi, Realitatea TV şi Antena 3 au avut audienţe apropiate de performanţa medie dintr-o zi de duminică.
Top posturi TV toată ziua, duminică (16 octombrie), în ziua accidentului, în mediul urban:
1. Pro TV: 316.000 de telespectatori (2,7 rating)
2. Antena 1: 264.000 (2,3)
3. Realitatea TV: 181.000 (1,6)
4. Antena 3: 173.000 (1,5)
5. TVR 1: 131.000 (1,1)
Accidentul a fost subiectul principal şi în emisiunile de seară ale canalelor de ştiri, dar media de audienţă a fost "în limite normale". În Prime-Time, a scos mai bine Antena 3, în timp ce Realitatea TV s-a clasat pe locul opt. Cele mai câştigate au fost Ştirile Pro TV.
Top posturi TV în Prime-time (19.00-23.00) duminică (16 octombrie), în ziua accidentului, în mediul urban:
1. Pro TV: 700.000 de telespectatori (6 rating)
2. Antena 1: 599.000 (5,2)
3. Antena 3: 384.000 (3,3)
4. Kanal D: 358.000 (3,1)
5. TVR 1: 297.000 (2,6)
Realitatea TV a scos, în Prime Time, o medie de 262.000 de telespectatori (2,3), ceea ce a plasat postul pe locul opt.
Pro TV a înregistrat cea mai notabilă audienţă (a difuzat, de altfel şi primele imagini cu Şerban Huidu după accident).
Audienţa principalelor programe de ştiri, duminică, 16 octombrie, în mediul urban:
Ştirile Pro TV 19.00: 1.335.000 de telespectatori (11,5 rating)
Observator Antena 1 19.00: 642.000 (5,5)
Jurnal TVR 20.00: 371.000 (3,2)
Focus 18.00: 336.000 (2,9)
Accidentul, subiectul zilei şi a doua zi după accident. Audienţe seara peste medie pentru Realitatea şi Antena 3
Posturile de ştiri "au tras" de cazul Huidu şi în ziua care a urmat accidentului. Audienţele s-au menţinut, luni, cu mici excepţii, în limite normale. Audienţe de semnalat au scos Ştirile Pro TV (aproape 1,1 milioane de telespectatori) şi Acces Direct (Antena 1), cu o medie de 522.000 de telespectatori.
Antena 3 a avut audienţe bune seara (când a fost şi pe primul loc, cu Sinteza zilei). La fel Realitatea TV.
După media pe zi, Realitatea TV şi Antena 3 s-au situat în "graficul normal" al unei zile de luni.
Top posturi TV toată ziua, luni (17 octombrie), în mediul urban:
1. Pro TV: 282.000 de telespectatori (2,4 rating)
2. Antena 1: 262.000 (2,3)
3. Antena 3: 178.000 (1,5)
4. Realitatea TV: 175.000 (1,5)
5. Kanal D: 148.000 (1,3)
Şi luni, principalul subiect al talk-show-urilor de seară a fost accidentul în care a fost implicat Şerban Huidu. Un plus de audienţă s-a produs, în Prime-Time, la Antena 3 (cu o medie de peste 400.000 de telespectatori în intervalul 19.00-23.00). Sinteza zilei cu Mihai Gâdea a scos 532.000 de telespectatori (4,6 rating) şi s-a plasat pe primul loc pe intervalul de difuzare. Principala emisiune de seară a Realităţii, Ultima oră (cu Cătălin Striblea), a fost urmărită de 352.000 de telespectatori.
Top posturi TV în Prime-time (19.00-23.00) luni (17 octombrie), în ziua accidentului, în mediul urban:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 661.000 de telespectatori (5,7 rating)
2. Antena 1: 514.000 (4,4)
3. Antena 3: 401.000 (3,4)
4. Kanal D: 353.000 (3)
5. Realitatea TV: 287.000 (2,5)
Comentarii
Eu cred ca cifrele astea nu sunt reale.
Mi se pare oarecum aiurea ca o persoana normala la cap sa accepte sa aiba in casa mai multe telcomezi(pentru fiecare membru al familiei)si atunci cand pleci din fata TV-ul sa apesi pe buton, cand revii sa apesi din nou si tot asa... :)
Ce te poate determina sa accepti asta? bani? inseamna ca cei care au in casa people-metru sunt someri,pensionari fie castiga undeva sub 1000 ron si ce le arunca astia de la GFK chiar conteaza...
Daca este asa, atunci cei care baga publicitate cui se adreseaza? Celor cu venituri mici? Aici mi se pare un non-sense.
Nu vad un "academician" sa accepte people metru in casa. :))
Sau ramine tot pe 15 octombrie, dar anul viitor?