Vocea României a avut aseară, la a patra, o medie de audienţă de 1,029 de milioane de telespectatori în mediul urban. Săptămâna trecută, "Vocea" scotea 1,2 milioane de persoane rating.
Emisiunea s-a intersectat cu Plasa de stele (Antena 1) şi, de la 21.45, cu partida Manchester - Oţelul Galaţi, difuzată de TVR 1.
Audienţele, în continuare:
- Media de audienţă a emisiunii Vocea României a fost de 1,029 milioane de telespectatori în mediul urban, adică 8,9 rating.
- Pe locul doi s-a clasat Antena 1 (Plasa de stele), cu 589.000 de persoane.
Vârful de audienţă la Vocea României: minutul 21.28, când 1,32 milioane de telespectatori din mediul urban erau pe Pro TV (11,4 rating).
- TVR 1 (care a difuzat meciul Manchester - Oţelul de la 21.45) a completat Top 3 pe interval: 424.000 de telespectatori media pe minut.
- Din totalul publicului Vocea României, 541.000 de telespectatori au venit din segmentul 18-49 de ani (10,5 rating pe acest public). Antena 1 a avut pe intervalul de la Vocea României 224.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (4,3 rating pe acest target).
Audienţa posturilor TV, pe 18 octombrie, pe intervalul Vocea României:
1. Pro TV: 1.029.000 telespectatori (8,9 rating)
2. Antena 1: 589.000 (5,1)
3. TVR 1: 424.000 (3,7)
4. Kanal D: 380.000 (3,3)
5. Acasă: 315.000 (2,7)
Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:
27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 telespectatori (8,9 rating)
X Factor nu a sărit de 900.000 de oameni
X Factor, talent-show-ul de pe Antena 1, nu a ajuns încă la o medie de un milion de telespectatori. Cel mai bun rezultat a fost acum două ediţii, când s-a apropiat de 900.000 de telespectatori. Sâmbătă, X Factor a fost prelungit şi s-a întins peste trei ore. Audienţa medie: 737.000 de telespectatori.
Audienţa emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:
17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1 octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 (7,6)
15 octombrie: 737.000 de telespectatori (6,3 rating)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Eu cred ca cifrele astea nu sunt reale.
Mi se pare oarecum aiurea ca o persoana normala la cap sa accepte sa aiba in casa mai multe telcomezi(pentru fiecare membru al familiei)si atunci cand pleci din fata TV-ul sa apesi pe buton, cand revii sa apesi din nou si tot asa…
Ce te poate determina sa accepti asta? bani? inseamna ca cei care au in casa people-metru sunt someri,pensionari fie castiga undeva sub 1000 ron si ce le arunca astia de la GFK chiar conteaza…
Daca este asa, atunci cei care baga publicitate cui se adreseaza? Celor cu venituri mici? Aici mi se pare un non-sense.
Nu vad un “academician” sa accepte people metru in casa.
Se putea sa nu copieze pe protv-ul si la asta
Daca protv-ul ar da emisiunea SRC la 20:00 ei ar da la la fel
asa de josnici sunt
duminica a inceput emisiunea in puii mei la ora 20:13 fata de 20:20 la cat era programul.
De asta nu are noroc la audienta.