Vîntu a contactat, în ultimele zile, mai multe vedete care au ales RTV pentru a le face oferte salariale menite să le convingă să se întoarcă în barca lui Elan Schwartzenberg, scrie Adevărul.
Publicitate Oficial, Sorin Ovidiu Vîntu nu mai este acţionar la Realitatea Media. Neoficial însă, Vîntu este extrem de implicat în soarta postului de televiziune reprezentat de Elan Schwartzenberg.
În ultimele zile, acesta a contactat personal o parte dintre vedetele care au ales RTV, cu o contraofertă greu de refuzat. „Salarii duble. Ceea ce, în unele cazuri înseamnă sume lunare ce depăşesc 10.000 de euro", au explicat surse din Realitatea Media.
Printre vedetele ofertate de SOV s-ar număra şi Cristian Zărescu (34 de ani), Laura Chiriac (32 de ani), Cristina Şincai (36 de ani) şi Andreea Creţulescu (36 de ani). Contactaţi de „Adevărul", majoritatea jurnaliştilor au ales să nu comenteze informaţiile. Singura care a negat vehement că ar fi fost contactată vreodată de Vîntu a fost Laura Chiriac.
Sorin Ovidiu Vîntu face angajări la Realitatea TV
Agenţia de branding şi creaţie Brandient a deschis recent un birou la Singapore, cu scopul de a atrage clienţi atât de aici, dar şi din pieţele emergente, respectiv Asia de Sud-Est, China şi Oceania, scrie DailyBusiness.ro.
Mihai Bogdan, director financiar Brandient, a declarat pentru DailyBusiness.ro că scopul biroului din Singapore "nu este de a vâna câte un proiect din când în când, ci de a construi o firmă cu rădăcini locale, care să fie percepută că o firmă de valoare estică, parte a planului de dezvoltare asiatic, şi nu ca o filială a unei alte firme din Vest".
Acesta a adăugat că prospectarea sistematică a pieţei din Singapore a început în acest an întâlnindu-se "cu oameni pe care îi considerăm stakeholderi într-o asemenea întreprindere: firme locale şi globale de branding/design, asociaţii ale breslei, reprezentanţi ai guvernului, consultanţi din domenii adiacente, plus partea legală/administrativă şi desigur prospectivi clienţi".
Branding românesc, exportat în Singapore. Cum pătrunzi pe piaţa din Asia
Iniţiative, unul dintre principalii jucători pe piaţa locală de media buying, va oferi servicii de planificare şi cumpărare de media, consultanţă şi strategie pentru retailerul german Lidl care în prezent are circa 120 de magazine pe piaţa locală, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro.
Prima campanie de promovare a retailerului se axează pe comunicarea specificului regional al produselor din portofoliul Lidl şi a fost lansată în 7 octombrie, odată cu inaugurarea în România a 11 magazine noi.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roDupă ce între 2009 şi 2011 bugetele pentru achiziţia de spaţiu publicitar au ajuns să scadă aproape la jumătate faţă de 2008, cel mai bun an pentru piaţa locală de publicitate, anul următor ar putea aduce o stabilizare în domeniu, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexandra Olteanu, managing director în cadrul Iniţiative, agenţia de media buying a grupului de comunicare Lowe România.
"Exista posibilitatea ca în ultimul trimestru al anului să avem o uşoară diminuare a bugetelor de publicitate. În acest context, estimăm că volumul pieţei media se va situa în jur de 300 milioane de euro euro, cu 5-7% mai puţin faţă de 2010”, afirmă Alexandra Olteanu, cea care conduce de la jumătatea lunii septembrie agenţia de media Iniţiative, unul dintre primii trei jucători de pe piaţa locală de media buying, cu afaceri de 38 de milioane de euro anul trecut.
Ea a adăugat că în ultimul trimestru din acest an piaţa de media este mai mică cu 10% faţă de octombrie-decembrie 2010.
Olteanu, Iniţiative: După trei ani cu scăderi puternice, sperăm într-o oarecare stabilizare în 2012Sursa foto: EVZ
Comentarii
Avem ce meritam, omul asta era sa conduca Romania daca iesea Geoana presedinte. Acum il avem pe Geoana din nou pe Realitatea aproape zilnic...