Sindicalistul Liviu Luca a cumpărat 20% din acţiunile „Televiziunii poporului“ şi a investit zeci de milioane de euro printr-o firmă deţinută de Petromservice, scrie Adevărul. Potrivit datelor de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Dan Diaconescu (42 de ani) împarte pachetul de acţiuni la societatea Ocram Televiziune SRL – care deţine OTV – cu firma GMG Media Box SA.
Publicitate Sindicalistul Liviu Luca (58 de ani), arestat în urmă cu două zile, alături de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu (56 de ani), pentru devalizarea Petromservice, a folosit conturile companiei nu doar pentru a finanţa Realitatea Media, ci şi pentru a capitaliza postul OTV.
În timp ce Diaconescu are 80% din acţiunile Ocram, GMG Media Box deţine restul de 20%. Doar că acţionar majoritar (cu 99,9% din acţiuni) la GMG Media Box este chiar PSV Company (fosta Petromservice), controlată de sindicalistul Liviu Luca, prin compania offshore Elbahold Limited.
În GMG Media Box SA, Liviu Luca este asociat cu Sorin Enache, managerul general al Realitatea Media, şi cu Constantin Druică, fost director de dezvoltare regională al Realitatea Media, ambii având mai puţin de 1% din acţiuni. Sorin Enache, managerul Realitatea, susţine că nu are nicio implicare în activitatea OTV şi că a ajuns în mod accidental asociat al lui Dan Diaconescu.
OTV, umflată cu bani din Petromservice
Dacă sezonul trecut au predominat cântăreţii şi dansatorii în preselecţiile de la "Românii au talent" sezonul doi, show-ul ce va debuta în primăvară vom vedea sculptură în fructe, instrumentişti, celebra "Kalinka" intrepretată la legume, slackline sau sporturi puţin cunoscute şi cu nume greu de pronunţat, scrie Evenimentul Zilei.
"Românii au talent", emisiunea ce-a spart toate barierele de audienţă, a susţinut în ultimele două zile show-urile cu juriu şi public la Palatul Naţional al Copiilor din Bucureşti.
Din cele 400 de numere prezentate în prima fază a preselecţiilor, 80 au fost alese pentru această etapă, însumând patru spectacole susţinute în faţa a aproape 2.000 de persoane.
Cum se vede din spatele scenei show-ul "Românii au talent"CNA are o notorietate de 81% în rândul românilor, iar 55% din oameni consideră instituţia ca fiind necesară pentru monitorizarea audiovizualului din România, în timp ce doar 37% cred că televiziunile şi radiourile ar trebui să funcţioneze în libertate absolută, potrivit unei cercetări IRES.
Când vine vorba despre părerea oamenilor despre CNA, "65% au o părere bună şi foarte bună", respectiv 58% din cei chestionaţi au declarat că au o părere bună faţă de instituţie, iar 7% - foarte bună. "Este practic o aprobare a majorităţii publicului pentru activitatea CNA", a spus Răsvan Popescu, potrivit Mediafax. Pe de altă parte, doar 20% din respondenţi au spus că au o părere proastă despre CNA.
Referitor la sancţiunile aplicate posturilor TV de către CNA, 54% dintre cei chestionaţi le consideră potrivite, 16% le consideră prea mici şi 11% prea mari. "Aşadar, majoritatea consideră măsurile noastre juste şi cumpănite" a mai spus Popescu.
CNA are o notorietate de 81%. Câţi români cred că instituţia este necesară
În urmă cu două seri, la Londra, a avut loc gala premiilor Internaţional Media Excellence Awards acordate de The Association for Internaţional Broadcasting.
Antena 3 a fost singura televiziune din România care a ajuns în finala premiilor AIB 2011, alături de alte posturi de televiziune imense ca renume şi profesionalism: CNN Internaţional, Aljazeera English, Swiss Television sau BBC London, scrie Financiarul.
Carmen Avram şi echipa emisiunii "În Premieră" de la Antena 3 au câştigat PREMIUL SPECIAL din partea JURIULUI AIB (The AIB's Internaţional Jury Highly Commends), pentru documentarul "Oraşul Otrăvit".
Materialul realizat de Andrei Ciurcanu, Mihai Dina şi Zsolt Lenard a fost premiat la cea mai râvnită categorie a competiţiei, categoria "Best Investigative documentary - TV" (Cel mai bun documentar de investigaţie pentru TV), unde a concurat cu materiale realizate de televiziunile CNN Internaţional, BBC, Aljazeera English sau Channel News Asia.
Documentarul Oraşul Otrăvit, realizat de Antenă 3, premiu special al juriului la AIB 2011
Aproape două treimi din utlizatorii de Internet din Marea Britanie nu doresc să interacţioneze cu branduri atunci când folosesc reţele sociale, scrie Wall-Stree.ro, care citează un studiu prezentat de Guardian.co.uk.
Potrivit studiului realizat pe un eşantion de 72.000 de persoane care utilizează Internetul, britanicii sunt cei care resping cel mai mult ideea de a interacţiona cu branduri în reţelele de socializare precum Facebook sau Twitter.Astfel, 61% dintre utilizatorii de Internet din Marea Britanie nu vor să fie ”deranjati” de branduri în momentul în care utilizează reţelele sociale, faţă de 57% de utilizatori din alte ţări dezvoltate sau 45% din America Latină.
De ce eşuează marile branduri în relaţia cu utilizatorii Facebook şi Twitter
Principalii jucători din sectorului audiovizual european s-au reunit ieri la Bruxelles, cu ocazia celei de-a patra ediţii anuale susţinute de Asociaţia de Televiziune Comercială din Europa (ACT), pentru a vorbi despre viitorul sectorului audiovizual.
Philippe Delusinne, Preşedinte ACT & CEO RTL Belgia spune despre peisajul media că, deşi este într-o continuă schimbare datorită noilor tehnologii şi implicit a mediului online, oamenii încă continuă să se uite la televizor. Internetul şi TV se completează reciproc, este de părere Philippe Delusinne.
Află care sunt principalele provocări ale industriei TV
Sursa foto: Adevarul
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-se-vede-din-spatele-scenei-show-ul-romanii-au-talent-953417.html#ixzz1dNPigwIa
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Corecteaza-ma, te rog!
sa spui ca nu au castigat nimic, desi apar pe site la categoria castigatori (http://theaibs.tv/the-2011-aibs/2011-aibs-press-releases/aib-announces-winners-of-2011-international-media-excellence-awards/) si au luat si diploma, mi se pare incredibil.
Vava invidia te omoara.
Nu imi mai place Antena 3 (si nici Realitatea) asa cum imi placeau acum cativa ani, insa mentiunea (sau Premiul 3, pentru ca apare a treia la categoria aceea) pentru "Best investigative documentary - TV" au luat-o anul acesta.
Nu sunt primii realizatori de stiri din Romania care castiga un premiu international, acum cativa ani si Stirile ProTV au castigat chiar un Mare Premiu. tot pentru un reportaj documentar.
Din pacate odata jurnalism de calitate nu prea mai exista, suntem sufocati de tabloide atat in presa scrisa cat si in radio si tv, performante pozitive sunt putine iar atunci cand ele exista aruncam cu noroi in ele. Tipic mârsävesc (era sa zic românesc, insa am intalnit si români de calitate, nu numai ticalosi).
pentru ca s-au zbatut sa se duca pana acolo, ingrosand randurile participantilor si dand prilej organizatorilor sa se mandreasca cu attendace-ul, au fost si ei mentionati undeva, in coada unei liste dupa multe alte televiziuni.