Skip to main content

14 noiembrie: TVR şi-ar putea reduce cheltuielile cu 20%, după certificare

 

David Balme, CEO al companiei elveţiene Challenge Optimum, care auditează în prezent TVR, susţine că instituţia ar putea înregistra o reducere cu aproximativ 20% a cheltuielilor sale, la sfârşitul procesului de certificare, demarat anul acesta, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

Balme a precizat că această certificare va dura 12 luni, dar "depinde de ritmul în care veţi lucra", a spus consultantul, adresându-se instituţiei, într-un interviu acordat TVR.

Televiziunea Romană a înregistrat în 2010 o pierdere de aproape 162 de milioane de lei, în creştere de la 48 de milioane de lei, cât avea la sfârşitul lui 2009.

Tot anul trecut, TVR a avut venituri de 571 de milioane de lei şi cheltuieli de 733 de milioane.
TVR şi-ar putea reduce cheltuielile cu 20%, după certificare

Rupert Murdoch ar putea închide tabloidul britanic dacă se dovedeşte că a fost implicat în practicile ilegale de interceptări, care au dus la arestarea unor jurnalişti, scrie Adevărul.

După ce tabloidul britanic News of the World a fost închis în urma scandalului interceptărilor ilegale, puternica familie Murdoch nu exclude posibilitatea de a închide cotidianul The Sun dacă ancheta în curs va arăta faptul că şi această publicaţie a fost implicată în interceptări. „The Sun" este cel mai citit ziar britanic, cu o medie de 7,6 milioane de cititori pe ediţie.
Scandalul interceptărilor loveşte şi tabloidul „The Sun“

Divizia de muzică înregistrată a EMI va fi vândută companiei Universal pentru suma de 1,9 miliarde de dolari, în urma unei înţelegeri între cele două părţi, scrie Mediafax, care citează bbc.co.uk.

Potrivit unor surse apropiate companiei, cealaltă jumătate a EMI - divizia de editare a materialelor muzicale - va fi vândută unui consorţiu condus de Sony, pentru peste 2 miliarde de dolari.
EMI, înfiinţată în 1897, este compania de înregistrări a unor artişti celebri, precum Coldplay, The Beatles şi Pink Floyd.
Universal Music cumpără divizia de muzică înregistrată a EMI, pentru 1,9 miliarde de dolari

Investiţiile în publicitate reflectă situaţia economică a României, dar piaţa publicităţii online continuă să crească, motiv pentru care digitalul ar trebui să se afle în centrul tuturor campaniilor de promovare. Şi asta în timp ce structurile tradiţionale ale publicităţii sunt pe cale de dispariţie, după cum apreciază Radu Florescu, CEO-ul Saatchi&Saatchi România.

CEO-ul Saatchi&Saatchi România a declarat pentru DailyBusiness.ro că online-ul se află pe un trend ascendent care trebuie să continue, iar serviciile de digital trebuie să fie intergrate agenţiilor şi să se afle în centrul tuturor campaniilor de marketing şi promovare.

În aceste condiţii, Florescu spune că în anii următori comunicarea digitală “va creşte cu siguranta”, iar viitorul este al marketingului mobil.
Publicitatea tradiţională, pe cale de dispariţie. "Digitalul, viitor centru al tuturor campaniilor"

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus