Sebastian Lăzăroiu, fost ministru al muncii şi consilier prezidenţial, va fi invitat permanent în emisiunea „România Politică“ de la Realitatea TV, scrie Adevărul.
Publicitate Lăzăroiu va apărea la postul lui Elan Schwarzenberg în fiecare seară de duminică, alături de Emil Hurezeanu în cadrul emisiunii România Politică, moderată de Melania Medeleanu. Fostul ministru îl va înlocui pe analistul politic Iosif Boda.
„Sebastian Lăzăroiu va fi invitat permanent, în calitate de analist politic. Va participa la emisiune, în mod sigur, până la sfârşitul sezonului, ultima duminică înainte de Crăciun", a declarat pentru „Adevărul" Mădălina Rădulescu, director de programe Realitatea Tv. Aceasta mai spus că e probabil ca Lăzăroiu să rămână invitat permanent şi din ianuarie.
Sebastian Lăzăroiu, analist de serviciu la Realitatea TV
Într-un interviu pentru EVZ, Andreea Esca spune că a refuzat oferte materiale importante de la alte televiziuni, dar şi că are un salariu “decent, în concordanţă cu toate salariile din media româneşti”.
EVZ: Ai primit propuneri din partea altor televiziuni?
Au existat propuneri. Au fost foarte puţine şi probabil că acest lucru s-a întâmplat din cauza identificării cu Pro TV-ul. Îmi aduc aminte că am primit odată o propunere din partea unei televiziuni şi chiar şi eu le-am spus că nu vreau să-şi piardă vremea şi nu merită să vină să ne cunoaştem pentru că nu mă interesează. Ei insistau însă şi-mi spuneau că este o ofertă materială considerabilă, la care orice om s-ar gândi. Am încercat atunci să le explic că nu mă interesează partea materială, pentru că nu-mi aduce fericirea. De când am fost copil am avut o situaţie materială confortabilă, astfel încât să am libertatea de a alege fericirea fără să fac niciun fel de compromis.Care este secretul Pro TV-ului?
Cred că secretul nostru e Adrian Sârbu.
Andreea Esca: "Salariul meu este decent, în concordanţă cu cele din media româneşti"
Constantin Trofin, prezentatorul de la TVR 2, spune că emisiunea lui nu se adresează "unei mase consumatoare de produse ieftine şi în cantitate uriaşă".
De peste un an, Constantin Trofin, cunoscut om de televiziune şi profesor de jurnalism la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj- Napoca, moderează la TVR2, în fiecare seară, de luni până joi, de la 21.10, emisiunea "La mustaţă", scrie EVZ.ro.
"Se poate face un rating decent cu o emisiune decentă. E o emisiune care vrea să scoată la lumină persoane şi activităţi care pe nedrept nu sunt mediatizate, pentru că piaţa comercială a televiziunii este acaparată de un număr finit, limitat, de personaje care, orice-ar face, sunt scoase în faţă şi există un mare potenţial pentru alt gen de chestiuni care cred că, odată văzute, rămân în mintea telespectatorului.
«La mustaţă», o emisiune pentru "cei care fac ceva"
Consumul de programe a migrat în ultimii ani de la televizorul din sufragerie spre alte ecrane, precum cel al computerului, telefonului mobil sau iPad-ului, care tinde în prezent să înlocuiască şi computerul.
Numărul celor care renunţă să urmărească programele TV la televizorul clasic, alegând în schimb vizionarea online, creşte cu aproximativ 50% în fiecare an, spune Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), într-un interviu pentru DailyBusiness.
Începând din 2012, ARMA va măsura audienţe pe toate platformele, inclusiv vizionarea online de programe TV.
DB: Ce v-a determinat să efectuaţi aceste măsurători?
LA: S-a luat această decizie deoarece conform cercetărilor noastre, în aproximativ 16% din casele cu televizor din mediul urban există acest tip de vizionare de conţinut TV, iar la nivel naţional procentul se situează la 12% din casele cu televizor.DB: Cum apreciaţi această cifră faţă de acum 2 ani?
LA: Se observă faptul că numărul gospodăriilor care declară acest tip de consum de conţinut video este într-o continuă creştere. După 2009, apreciem o creştere cu aproximativ 50% pentru fiecare an, în valoare absolută.
Televizorul de sufragerie, ameninţat de iPad. "Am depăşit etapa cu un singur ecran"
Cotidianul economic francez La Tribune îşi va cere insolvenţa până la sfârşitul acestui an, fiind iniţiat şi un plan de vânzare a publicaţiei şi de căutare a unui cumpărător, potrivit unui anunţ făcut joi de conducerea ziarului, notează Mediafax.
Din cauza "scăderii bruşte şi rapide a lichidităţilor din cont", conducerea publicaţiei a luat această decizie "dureroasă, dar responsabilă şi rezonabilă", aceasta fiind, totodată, "singura măsură posibilă pentru companie în prezent".
Cotidianul francez La Tribune este plasat sub protecţie judiciară (procedura de salvgardare) până la sfârşitul lunii decembrie.
Cotidianul francez La Tribune îşi va cere insolvenţa
Românii au fost ironizaţi din nou în Franţa, în cadrul unei emisiuni radiofonice, în care umoristul francez de origine marocană Jamel Debbouze a propus o soluţie "salvatoare" pentru echipa de fotbal a Hexagonului, respectiv un căpitan român care să cerşească mingea, relatează Mediafax.
În timpul discuţiilor despre viaţa sa, umoristul este întrerupt de un apel telefonic de la preşedintele francez Nicolas Sarkozy, susţine el. Intrând în joc, prezentatorul emisiunii îl întreabă dacă îl consiliază pe şeful statului francez, cerându-i ca exemplu, o reformă propusă de el. "Expulzarea romilor este ideea ta?", îl întreabă moderatorul. "Da", răspunde Debbouze, "pentru că mă enervează". "Sunt mulţi români", continuă el.
"Dar românii sunt buni la fotbal", vine replica moderatorului."Da, este adevărat", îi răspunde umoristul. "Ar trebui să avem un căpitan român în echipa Franţei. Îţi imaginezi un căpitan român? Vă rog, daţi-mi mingea (...) pentru copii. Asta va face un român", conchide el, referindu-se la cerşetorii romi tot mai numeroşi în Franţa.
Românii, ironizaţi din nou la un post de radio francez. De ce vor francezii un căpitan român la naţională
Site-ul publicaţiei Daily Mail are 4,6 milioane de utilizatori unici pe zi. Totuşi, veniturile din publicitate ale site-ului sunt foarte mici în comparaţie cu banii câştigaţi de variantele tipărite ale „Daily Mail" şi „Mail on Sunday", scrie Adevărul.
Site-ul tabloidului, deşi a înregistrat o creştere a câştigurilor de 65%, a produs 19 milioane de lire anul trecut. Suma este mult mai mică decât cele 340 de milioane înregistrate prin vânzările la tarabă.
Site-ul „Daily Mail“, venituri infime faţă de varianta tipărită
Companiile caută noi metode de a personaliza comunicarea, trecând de la un text pur comercial la o experienţă creată special pentru client, prin care acesta devine parte a mesajului, scrie Adevărul. Deşi nu e întâlnită la tot pasul, această metodă numită „realitate augmentată" a fost folosită de cei de la Disney, National Geographic sau Axe.
[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qSfATEZiUYo[/youtube]
În România, tehnologia a apărut în campania „scrie pe cer" a companiei Orange, prin care utilizatorii scriu pe internet un mesaj ce poate fi citit oriunde pe glob, prin îndreptarea unui smartphone compatibil spre cer. Realitatea augmentată a fost folosită şi de Muzeul Londrei, printr-o aplicaţie care oferă posibilitatea de a vedea imagini şi informaţii din vechea Londră celor care au un smartphone cu GPS. Nu trebuie decât să te plimbi prin oraş şi, îndreptând telefonul către o clădire, vei vedea cum arăta acelaşi loc acum 200 de ani.
VIDEO Publicitatea viitorului „umflă“ realităţile
Sursa foto: Adevarul.ro
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Boda ar trebui sa plece de la televiziuni, sa nu mai faca pe analistul ca nu are nicio calitate, doar aceea de comunist si sustinator al lui Minerescu si PSD.
Mi-e sila!