După şase zile de când a primit licenţa de emisie de la CNA, postul de ştiri RTV a atins o audienţă zilnică de 3.000 de telespectatori pe minut în mediul urban (0,03% rating), scrie Forbes.
În prima zi de “emisie legală” (3 noiembrie), televiziunea lui Sebastian Ghiţă a avut o audienţă medie de 1.000 de telespectatori în mediul urban (0,01% rating). Cinci zile mai târziu, audienţa medie a ajuns la 3.000 de telespectatori pe minut (0,03%).
În prime-time (orele 19.00 -24.00), audienţa medie zilnică a postului RTV a fost uşor mai ridicată. Aceasta a urcat de la 3.000 (0,02%), pe 3 noiembrie, la 11.000 de telespectatori (0,09%), pe 8 noiembrie, mai notează Forbes.
Ieri, conducerea RTV îi îndemna pe angajaţii postului de ştiri şi pe cei ai Asesoft să contribuie la creşterea audienţei participând la o campanie de promovare inedită, după cum paginademedia.ro a scris aici. Într-un mesaj intern, Cătălin Popa le spunea angajaţilor celor două companii “Nu trebuie decit sa va sunati toti prietenii, rudele, cunoscutii si sa le spuneti sa se uite la rtv“.
În momentul de faţă, RTV este recepţionată doar prin reţeaua UPC digital şi pe platforma Dolce.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
cred ca se va simti subapreciata si va pleca la Antena3 in urma unei oferte soc :D
Concluzia: naiba se mai uita la posturi noi de stiri! - cand de abia Antena3 strange 130000 de oameni...plus Realitatea cam la fel si un B1 obosit cu 34-35000. Mai productiv ar putea fi un site pe nisa asta, avand in vedere costurile - dar vin alegerile...cine stie, cunoaste!