Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al Central European Media Enterprises (CME), compania care deţine trustul MediaPro, a încasat aproape 11 milioane de dolari în 2010 şi 2011 din vânzarea de acţiuni deţinute în corporaţia pe care o conduce, scrie Adevărul, care citează date publicate pe yahoofinance.com. Conform sursei, acesta este unul dintre factorii care au dus însă la instabilitatea grupului.
Publicitate Adrian Sârbu este considerat de Comisia de Valori Mobiliare şi Schimb (sec) din Statele Unite ale Americii „insider", statut care îi oferă informaţii privilegiate din interiorul companiei. Astfel, el poate influenţa în mod direct cotaţiile titlurilor CME.
Tranzacţiile făcute de Sârbu, care nu au avut un caracter ilegal, au afectat în mod negativ încrederea investitorilor grupului şi au contribuit la scăderea la jumătate a valorii acţiunilor gigantului media, potrivit unui raport întocmit de societatea de cercetare economică KB, parte a grupului Societe Generale. Astfel, valoarea pachetului de acţiuni pe care Sârbu le deţine la CME s-a micşorat cu aproximativ 35 de milioane de dolari în ultimele şase luni, potrivit documentului publicat pe site-ul CME.
Totodată, şeful Pro TV a primit anul trecut un salariu de 5,5 milioane de dolari, din care cea mai mare parte au fost bonusuri de performanţă. Ultima tranzacţie cu acţiuni a lui Sârbu de peste un milion de dolari a fost făcută pe 7 iunie 2011.
A destabilizat Adrian Sârbu CME?
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox, Inga Media, Indoor Media, Phoenix Media şi Kepi Consult s-au alăturat acţiunii de distribuire a afişelor campaniei "De ce iubesc România", lansată simultan de Mediafax, Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar, anunţă Mediafax.
Prin intermediul campaniei, românii sunt îndemnaţi să spună celor din jur, acasă şi în ţările în care locuiesc acum, ce anume îi face mândri de ţara lor.
Afişele au fost realizate de echipa Graffiti BBDO formată din Mihai Gongu, Creative Director şi copywriter, şi Adi Ghita, Art Director.
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox se alătură campaniei "De ce iubesc România"Vedetele Pro TV au pregătit un imn special, pe muzica piesei "Tot mai sus", interpretată de Marius Moga feat. Guess Who, pentru a celebra 16 ani de la lansarea televiziunii, pe 1 decembrie, informează postul TV, notează Mediafax.
La fel ca în fiecare an, vedetele Pro TV au pregătit un imn special, pe muzica piesei "Tot mai sus", interpretată de Marius Moga feat. Guess Who.
Clipul se deschide cu o scurtă discuţie a vedetelor Pro, care se sfătuiesc privind "ingredientele" de care au nevoie pentru a crea spiritul "RomaniaDA": curaj, optimism, gândire liberă, încredere şi îndrăzneală.
Imn special de 1 decembrie, la celebrarea a 16 ani de Pro TV, pregătit de vedetele televiziunii
Cheltuielile legate de rebrandingul unei companii, produs sau serviciu, pot varia între 20.000 şi 80.000 de euro, iar investiţia se impune mai ales atunci când brandul actual nu mai reprezintă firma respectivă, scrie DailyBusiness.ro, care a stat de vorbă cu Andreea Floarea, brand strategy coordinator în cadrul agenţiei BrandTailors.
În acest sens, RTV îşi schimbă brandul de la 1 Decembrie, postul urmând să se numească România TV. De asemenea, grupul Ţiriac a finalizat procesul de rebranding prin adoptarea unui blazon, în urmă cu câteva luni, iar la începutul anului, Centrul Medical Unirea, fuzionata cu Euroclinic, devenea Regina Maria.
În ceea ce priveşte costurile generate de acest proces, Andreea Florea a afirmat că sumele cheltuite în dezvoltarea unui proiect de rebranding pot varia între 20.000 şi 80.000 de euro, în funcţie de o serie de factori.
De ce apelează firmele la rebranding. Vezi topul motivelor şi costurile procesului
BBC World News a fost scos din emisie, în Pakistan, după ce a difuzat un documentar care acuza ţara că nu îşi îndeplineşte angajamentele luate în „războiul contra terorii".
Transmisiunea televiziunii britanice BBC a fost oprită în urma difuzării unui documentar, „Secret Pakistan", care critica ţara, scrie Adevărul. În programul difuzat miercurea trecută, oficiali CIA şi diplomaţii occidentali acuzau Pakistanul că nu îşi îndeplineşte angajamentele luate în „războiul contra terorii". Preşedintele asociaţiei operatorilor de cablu din ţară, Khalid Arain, spune că în urma acestor învinuiri, emisia BBC a fost oprită.
Canalul de televiziune britanic a condamndat decizia, spunând că astfel de măsuri au mai fost luate şi împotriva altor televiziuni care au difuzat conţinut similar.
Transmisiunea BBC a fost blocată în Pakistan
Sursa foto: Mediafax
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Patriciu nu isi poate depasi conditia pana la sfarsitul zilelor lui de investitor-combinator, foarte departe de ce trebuie sa insemne un patron de presa al anului 2012 (aproape).
Asta subiect, Petrisor! Nu sa va jeliti atata ca nu sunt tiraje si bani din publicitate, ca e presa tabloidizata si politicienii corupti pun presiune. Dar acest subiect te depaseste cu mult, draga Petrisor, asa se pare!