Bugetul de stat pe 2012, încă în dezbatere, îi oferă postului public de televiziune peste 150 de milioane de lei, cu 23 de milioane de lei mai puţin faţă de anul 2011 şi cu 50 de milioane de lei mai puţin decât în 2010, scrie Adevărul.
Publicitate Această sumă reprezintă doar 31% din banii TVR, restul venind din surse proprii.
Pentru plata închirierii staţiilor şi a serviciilor din sistemul de comunicaţii, TVR are alocate de la stat 120 de milioane de lei, cu 25 de milioane de lei mai puţin decât în 2011. Televiziunea va da anul viitor 700.000 de lei pentru transmisia Video Over IP, la fel ca în 2011.
Documentaţia de participare la licitaţia organizată de Intact Media Group care scoate la vânzare 10% din spaţiul publicitar pe staţiile TV ale grupului, respectiv Antena1, Antena2, Antena3, Euforia Lifestyle şi GSP TV, în 3 tipuri de pachete reunite pe targetul "Urban 15-54", poate fi depusă până marţi, scrie DailyBusiness.ro.
"Participarea la această iniţiativă constă în garantarea celor trei tipuri de pachete de publicitate cu descărcare pe toate staţiile TV aparţinând Intact Media Group, pe parcursul anului 2012, la un preţ unic de adjudecare. Astfel, până pe 6 decembrie, cei care doresc să achiziţioneze unul dintre pachetele GRP pot depune documentaţia de participare la sediul Bursei Române de Mărfuri", potrivit reprezentanţilor Intact.
Licitaţia se va desfăşura pe 14 decembrie, pe platforma de licitaţie electronică pusă la dispoziţie de Bursa Romană de Mărfuri.
Licitaţia pentru spaţiul publicitar al "Antenelor", pe ultima sută de metri
Jurnalistul Radu Naum şi-a reluat activitatea din domeniul sportiv ca moderator şi prezintă emisiunea „Fotbal Club“ de la DigiSport.
Radu Naum a părăsit, astfel, televiziunea B1, unde activa în domeniul monden.
„A fost o experienţă superinteresantă, care m-a ajutat foarte mult să-mi găsesc şi alte mijloace de exprimare într-o zonă alta decît cea sportivă. Lucrurile au început excelent, dar au luat pe parcurs o altă întorsătură", a spus Naum într-un interviu pentru gsp.ro.
Reîntors în lumea sportului ca moderator, jurnalistul Radu Naum spune că vrea să joace mai ofensiv şi să crească ritmul emisiunii Fotbal Club, de la DigiSport. Emisiunea va avea doi invitaţi permanenţi: Andrei Vochin şi Ion Crăciunescu.
Radu Naum revine ca moderator: "Nu vom pune perdeluţe roşii, dar nici nu ne ducem la mănăstire"
Documentarul „Kapitalism - reţeta noastră secretă" (2010, în regia lui Alexandru Solomon) rulează vineri seara, la ora 20.00, în cadrul emisiunii „Special B1", scrie Adevărul. Filmul descrie drumul nostru de la un comunism cu faţă urâtă la o democraţie originală de piaţă.
Documentarul îi adună laolaltă pe cei mai importanţi magnaţi din România şi încearcă să afle ce i-a mânat pe ei în luptă.
Printre personajele din varianta integrală a filmului se numără: Dan Voiculescu, George Copos, Dinu Patriciu, George Pădure şi Gigi Becali.
Aceştia pot fi urmăriţi într-o serie de ipostaze inedite - la ei acasă, în reuniuni de afaceri sau în croaziere cu iahtul, explicând fiecare propria reţetă a succesului.
Cum au făcut mogulii din România primul milion de dolari
Thomson Reuters, unul dintre cele mai mari grupuri media ce furnizează informaţii financiare, a anunţat, joi, pe site-ul său oficial, că Tom Glocer va fi înlocuit în funcţia de Corporation Chief Executive Officer (CEO) de James Smith, Chief Operating Officer (COO), de la 1 ianuarie 2012, scrie Adevărul, care citează Mediafax.
„Ne vom aminti de Tom (Glocer) ca de omul care a contribuit la redresarea Reuters în urmă cu 10 ani, a contribuit la dezvoltarea companiei şi a coordonat vânzarea ei pentru a forma Thomson Reuters", a spus preşedintele consiliului de administraţie, David Thomson.
Grupul media Thomson Reuters are un nou şef
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roNoul design al celui mai popular site de servicii video reprezintă o încercare nouă de a oferi o alternativă viabilă la televiziunea clasică, prin conţinut original, scrie Adevărul.
YouTube şi-a schimbat joi designul şi, pe lângă modificările grafice, mesajul transmis este clar: site-ul încearcă să se axeze pe canale şi pe conţinut de calitate, lovind direct în televiziunea tradiţională.
În noua aşezare a paginii de start, canalele ocupă cea mai mare coloană. Filmuleţele recomandate stau în dreapta, iar în stânga este profilul utilizatorului şi alte canale populare, scrie Reuters. În plus, Google încearcă o mai bună integrare a serviciilor cu reţelele de socializare. Pentru acest lucru, ei au făcut şi un compromis: au introdus posibilitatea de înregistrare cu profilul de Facebook, nu numai cu cel de Google+.
YouTube „muşcă“ din TV
Comentarii