Skip to main content

3 ianuarie: Dan Negru: "De fiecare dată mă tem de Revelion". Gata cu programul radio în limba română la Deutsche Welle

 

"De fiecare dată mă tem de Re­velion, de fiecare dată sper să nu ra­tăm întâlnirea cu publicul", spune Dan Negru pentru Jurnalul Naţional.

Publicitate

Dan Negru: "Revelionul e cea mai bună dovadă că publicul a venit la un vad format deja. Oricât ai promova un produs, dacă el nu e iubit de public, n-are şanse de salvare."

"De fiecare dată mă tem de Revelion", spune Dan Negru

Programul radio în limba română de la Deutsche Welle îşi încetează activitatea, după aproape o jumătate de secol, de la 1 ianuarie 2012, anunţă jurnaliştii pe site-ul postului, scrie Adevărul.

Prima emisiune a fost realizată pe 19 august 1963. Oferta multimedia a redacţiei române continuă însă şi se extinde pe pagina de internet, cu noi formate, cu un plus de informaţii din cele mai diverse domenii de activitate, din Germania, România, Republica Moldova, din Europa şi din întreaga lume.

Nou în program este magazinul săptămînal european TV Eurobox în limba română, realizat de Deutsche Welle, difuzat pe programul de ştiri al Televiziunii Române şi postat pe pagina de internet a Deutsche Welle.
Deutsche Welle renunţă la programul în limba română, după aproape o jumătate de secol

Domeniul relaţiilor publice se va dezvolta tot mai mult în anii următori, un element care duce la această creştere fiind reţelele de socializare, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Gabriela Lungu, managing partner al The Practice, una dintre cele mai mari agenţii de relaţii publice de pe piaţa locală, cu o cifră de afaceri de circa 1,3-1,4 milioane de euro în 2011.

"Cresterea PR-ului în 2012 este indubitabilă. Clienţii iubesc relaţiile publice zilele acestea. PR-ul este o disciplină pe val, este noua disciplină etalon a comunicării. Din păcate, din proiectele de PR muşcă toată lumea zilele acestea. Dacă te uiţi la ultimele campanii care au câştigat la Cannes (n.red. cel mai mare festival de publicitate din lume), dar nu la secţiunea TV, ci la campanii integrate vei vedea că foarte multe sunt după orice regulă de manual de campanie de PR. Majoritatea sunt cu obiective de relaţii publice mai degrabă decât de vânzări. Multe dintre ele au o nunata uşor socială, sunt campanii care acum câţiva ani ar fi fost considerate de relaţii publice. Şi pe care le fac cu succes uneori şi agenţiile de adverstising. Şi astfel lumea muşcă din PR”, spune Lungu.
Lungu, The Practice: Aşa cum îl ştiam noi, PR-ul a murit. Creşterea domeniului este indubitabilă

Rasismul, ofensele aduse diferitelor grupuri sociale sau utilizarea stereotipurilor, sunt doar câteva dintre cauzele care au dus la retragerea de pe piaţă a mai multor reclame, pe perioada anului trecut, scrie Realitatea.net, care citează Business Insider.
Iată mai jos câteva dintre cele mai jignitoare reclame din 2011.

1. Nivea - "Re-civilizează-te"
Reclama prezintă un bărbat de culoare aranjat care se pregăteşte să arunce din mână "fostul său cap", cu păr aranjat în stil afro şi cu barbă.

2. Summer's Eve
La începutul anului trecut cei de la compania Summer's Eve au lansat o campanie bizară în care apăreau mâini, care simbolizau vagine ce vorbeau folosind clişee stereotipe rasiste.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=433UqE_9qbg&feature=player_embedded[/youtube]

După ce au fost parodiate de către The Colbert Report, reclamele au fost scoase de pe piaţă, dar cei care le-au realizat au refuzat să îşi ceară scuze.
VIDEO: Top 10 reclame care au scandalizat în 2011

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus