Skip to main content

14 februarie: Vasile Dâncu îşi lansează astăzi televiziunea

 

Trustul de presă Transilvania Media Group (TMG), controlat de Vasile DâncuArpad Paszkany şi Ioan Rus, se lansează oficial astăzi la Cluj-Napoca.

Publicitate

Astfel, vor fi lansate oficial posturile de televiziune Transilvania L!VE, care emite încă din 19 decembrie, şi Transilvania LOOK. De asemenea, va deveni operaţională platforma online Transilvania Tube, informează HotNews şi Adevărul, care citeazムCityNews.ro.

Trustul de presă regional cuprinde, în afara celor trei produse menţionate anterior, site-ul de ştiri citynews.ro, cotidianul "Servus_Cluj", săptămânalul "Mesagerul de Cluj", site-ul domnuleprimar.ro şi postul CD Radio.

Cele două posturi de televiziune emit, pentru început, la nivel regional, urmând ca acestea să se extindă, ulterior, la nivel naţional, scrie sursa citată. Proiectul îşi propune să reprezinte o alternativă la posturile de televiziune din capitală, promovând viziuni şi personalităţi din Transilvania, precum şi un mod diferit de abordare a subiectelor.

Preşedintele Parlamentului European, Martin Schulz, a declarat postului de televiziune german ARD că acordul multilateral ACTA împotriva contrafacerii este "dezechilibrat", scrie Mediafax.

"Cred că forma sa actuală nu este bună. (...) Nu cred că vom avansa cu acest acord în forma actuală", a declarat social-democratul german.

El a mai menţionat că a făcut apel către Comisia Europeană "încă din2010" să "înceteze cu secretele. (...) Nu a făcut asta şi acum primeşte critici", a adăugat Schulz.

Consultările Parlamentului European privind ACTA sunt preconizate să înceapă pe 27 februarie, conform declaraţiilor lui Schulz, iar europarlamentarii vor trebui să se pronunţe înainte de luna iunie.
Preşedintele Parlamentului European: Acordul ACTA este dezechilibrat

Reţeaua regională de relaţii publice Chapter 4, afiliată companiei Burson-Marsteller în Europa Centrală şi de Est, deschide, la Bucureşti, cel de-al şaselea birou al grupului în sud-estul Europei, notează Adevărul şi HotNews.ro.

Noua agenţie va fi un parteneriat între compania austriacă Chapter 4 şi Felix Tataru şi Ioana Manoiu (GMP PR) şi va fi condusă de Raluca Ene. Printre clienţii agenţiei se numară HP (divizia Enterprise) şi Lufthansa, companii aflate până acum în portofoliul GMP PR.

În urma articolului publicat săptămâna trecută pe jurnalul.ro, care anunţa demiterea întregului departament Sport al Giga TV, la doar trei săptămâni de la lansarea postului, Ovidiu Drăgan, fostul şef al amintitei secţii, face o serie de precizări tot pentru Jurnalul.ro. Acesta povesteşte, printre altele, cum lui şi colegilor săi li s-a interzis, fără nici o notificare scrisă, să se mai prezinte la serviciu începând cu data de 06.02.2012, invocându-se motivul economic, deşi secţia Sport a fost una dintre puţinele care nu şi-a depăşit bugetul cu nici un ban.

De asemenea, Ovidiu Drăgan precizează că răspunsul pentru jurnalul.ro oferit de PR-ul postului, Ana Dumitru - "din cauza feedback-ului înregistrat până acum pe acel tronson orar (n.n. GTV Arena, 19.00-20.00), am hotărât să renunţăm la Sport urmând ca, din martie, pe acel interval, să avem o altă emisiune" -, nu are o bază reală, întrucât "postul nu a plătit firma care se ocupă de monitorizarea audienţelor TV, feedback-ul despre care vorbeşte nu se susţine decât cu mijloace pe care numai această Dumitru le cunoaşte".
Ovidiu Drăgan, fostul şef al secţiei Sport de la Giga TV: "Angajaţilor li s-a interzis, fără nici o notificare scrisă, să se mai prezinte la serviciu"

Plata pentru conţinut este greu de implementat în România, scrie Adevărul după ce a stat de vorbă cu o serie de specialişti în domeniu.

„Nu poţi cere bani decât pe ceva diferit faţă de ce oferă restul lumii gratis“, spune Comanescu, adăugând că, deşi plata pentru conţinut se pretează mai mult publicaţiilor de nişă, şi generalistele pot face acest pas.

Dragoş Stanca, managing partner la agenţia Q2M, spune că implementarea unui paywall la o publicaţie din România nu are nicio şansă, din două motive: valoarea editorială a materialelor produse şi lipsa unei înţelegeri între producătorii de conţinut.
Presa din România încearcă să pună taxă pe online

Brandurile financiare cu cele mai multe apariţii în media în perioada 1 noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012 au fost cele din domeniul bancar, potrivit unui raport realizat de mediaTRUST România (furnizor de servicii de monitorizare), citat de Adevărul.
În categoria băncilor, BCR este prima clasată, cu 11.841 apariţii. BCR are cel mai mare număr de apariţii media pe fiecare categorie. În ceea ce priveşte companiile din sectorul asigurărilor, Omniasig ocupă primul loc, cu o prezenţă bună pe Internet şi social media.

Referitor la tipul de apariţii media, firmele din asigurări au avut 2.267 apariţii neutre, 1.390 pozitive şi 669 negative, iar instituţiile bancare au avut 19.267 apariţii neutre, 9.165 pozitive şi 3.084 negative, în perioada 1 noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012.
Care sunt companiile financiare care au avut cele mai multe apariţii în media în ultimele luni

Scăderea populaţiei cu circa 2,6 milioane de persoane la 19 milioane de oameni în ultimii zece ani ar putea afecta în unele cazuri strategiile şi bugetele de marketing ale companiilor, însă lucrurile depind mai ales de profilul sociodemografic al populaţiei şi mai puţin de diminuarea totală, au afirmat pentru Wall-Street.ro mai mulţi specialişti în strategie.

"€œCa şi bugete cred că este prematur să vorbim despre modificări. Pentru că au tot fost tăiate de criză, însă nu este exclus că ele să scadă şi mai mult întrucât consumul scade şi el”, afirmă Alina Tudose, managing director şi managerul departamentului de strategie al Cohn&Jansen JWT, agenţie de publicitate cu afaceri de circa 2,5 milioane de euro anul trecut. Ea adaugă că strategiile companiilor s-ar putea schimba în perioada următoare pentru că în prezent firmele au mai multe date actuale despre populaţie.
Cum influenţează recensământul bugetele de marketing. Ce spun strategii

În redacţiile ziarelor britanice controlate de magnatul media Rupert Murdoch mocneşte revolta, după ce cinci cunoscuţi jurnalişti de la tabloidul The Sun au fost arestaţi la sfârşitul săptămânii trecute, suspectaţi fiind de corupţie, scrie HotNews, care citeazムpresa britanică.

Murdoch a dat asigurări că nu intenţionează să închidă The Sun în urma noului scandal, dar ultimele arestări sugerează că o nouă criză de proporţii este pe cale să lovească News Internaţional, divizia britanică de presă a grupului News Corp, în condiţiile în care ancheta de corupţie din Marea Britanie este foarte probabil să fie extinsă în Statele Unite.
Criza la The Sun: Arestarea a cinci jurnalişti stârneşte revolta în rândul angajaţilor. News Corp riscă o anchetă şi în SUA

 Foto: Mediafax

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • udi alan udi alan
    ...adica: "v am tras o bine prima data? acum ne stim mai bine, nu mai avem emotii, va fi o "tragere" de pomina! luati de la dancu, luati de la dragnea, luati de la ilie sarbu, luati de la hrebe...votati psd!"...

Trimite un comentariu

sus