Realizatorul Mihea Gâdea l-a jignit în direct pe preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Lucian Duţă, scrie Evenimentul zilei.
Publicitate Preşedintele CNAS a intervenit în cadrul emisiunii Sinteza Zilei pentru a lămuri unele aspecte legate de retragerea din ţara noastră a companiei Mundifarma, principalul producător de morfină. „Firma va livra în continuare morfină luna aceasta şi luna viitoare. Din păcate, este singurul producător şi distribuitor de morfină şi a ajuns să ne şantajeze”, a declarat Duţă, care l-a acuzat pe Gâdea că ia apărarea firmelor de medicamente.
Moderatorul emisiunii şi-a ieşit din minţi şi l-a jignit în direct pe şeful CNAS. „Dacă spuneţi asta, sunteţi un nesimţit şi un dobitoc”, au fost cuvintele adresate lui Lucian Duţă.
DEZLĂNŢUIRE ÎN DIRECT. Pe cine a făcut Gâdea „nesimţit” şi „dobitoc”
Aproape 80% din tinerii români intră zilnic pe internet şi mai mult de jumătate dintre ei au branduri favorite de îngrijire personale, cărora le sunt fideli, rezultă din raportul de cercetare "Tânărul în România", care a vizat populaţia adolescentă de 14 - 21 ani din mediul urban, scrie Mediafax. Unul din patru tineri, cu vârste cuprinse între 14 şi 21 de ani, participă în acţiuni de voluntariat organizate de ONG-uri sau de branduri. Din raportul de cercetare mai rezultă că opt la sută dintre tineri deţin o consolă de jocuri iar băieţii sunt mai predispuşi decât fetele să îşi cumpere telefone tip smartphone, cinci la sută dintre adolescenţi deţinând un iPhone."Cea mai iubită echipă locală de fotbal este Steaua Bucureşti, iar din străinătate, FC Barcelona", mai rezultă din raportul de cercetare.
STUDIU: 80 la sută dintre tinerii români intră zilnic pe internet
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro"Organizatorii" de concursuri false pe Facebook folosesc datele obţinute prin aceste mijloace la construirea unei baze de date, care va conţine informaţii personale despre participanţi, avertizează Cătălin Cosoi, chief security researcher la compania producătoare de programe antivirus Bitdefender.
În ultimele săptămani, brandurile Orange, Cosmote şi Vodafone au fost folosite pe Facebook într-un fals concurs, pentru o operaţiune de construire a unei baze de date.
"Dacă luăm în calcul cele 12.000 de persoane vizate pe pagina falsului concurs organizat de Orange şi adăugăm cei peste 2.200 de utilizatori care au dat 'Like' paginilor false de Cosmote şi Vodafone, probabil că vom ajunge în final la o bază de utilizatori de 15.000 de oameni", a estimat Cosoi.
Ai participat la concursuri false pe Facebook? Vezi la ce riscuri te-ai expus
Comentarii