Dacia, Ursus şi Borsec au sunt cele mai populare şi cele mai de încredere branduri româneşti, potrivit studiului “Online Leading Brands 2012” realizat de Evensys în colaborare cu Gemius.
În topul Celor mai prezente branduri pe internet se află Dacia, Borsec, eMag, BCR, Ursus.
În privinţa a ceea ce defineşte prezenţa unui brand online, respondenţii au declarat importante datele oferite despre produse/servicii şi imaginea brandului online, precum şi comunicarea cu clienţii.
Privind prezenta online a brandurilor din cele patru domenii principale s-au obţinut următoarele rezultate: în topul Finante-Banci primele locuri sunt ocupate de ING, BCR şi BRD, iar pentru Îngrijire personală, podiumul este ocupat deAvon, Oriflame si Gillete.
Vodafone, Orange şi Cosmote sunt liderii industriei Telecom, iar Mercedez Benz, BMW şi Dacia sunt cei mai vizibil în online din industria Auto&Moto.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu