A doua emisiune Românii au talent din acest an a scos audienţe mai bune decât ediţia de săptămâna trecută, când a luat startul sezonul doi.
Emisiunea a fost urmărită, în medie pe minut, de 4,6 milioane de români (nivel naţional), din care 2,4 milioane au fost din mediul urban.
Audienţele, în continuare:
- La nivel urban, media de audienţă pe minut a postului Pro TV fost de 2,4 milioane de telespectatori, adică 22,9 rating. Pe locul următor a fost Antena 1, cu 532.000 de telespectatori pe minut.
- Vârful de audienţă în mediul urban: 3,048 milioane de telespectatori (29 rating), la 22.16. Aproximativ acelaşi rating (2.000 de oameni mai puţin), a fost atins şi la 22.42.
- Segmentul comercial: Din publicul urban al emisiunii, 1,25 de milioane de telespectatori au fost între 18 şi 49 de ani (23 rating pe segment). Pe intervalul de la Românii au talent, Antena 1 avea pe targetul comercial 251.000 de telespectatori pe minut (4,6 rating).
Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.405.000 telespectatori (22,9 rating)
2. Antena 1: 532.000 (5,1)
3. Acasă TV: 321.000 (3)
4. Antena 3: 206.000 (2)
5. Naţional TV: 143.000 (1,4)
La nivelul întregii ţări, media de audienţă a fost de 4,59 milioane de telespectatori pe minut.
Vârful de audienţă la nivel naţional: 5,72 milioane de telespectatori, la 22.16
Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAŢIONAL:
1. Pro TV: 4.594.000 de telespectatori
2. Antena 1: 921.000
3. Acasă TV: 485.000
4. Prima TV: 342.000
5. Kanal D: 324.000
Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pe scurt. Click, Libertatea, Romanii au talent, acelasi tipar. Nu degeaba sunt primii la vanzare.
Comod nu, mai repede ... incomod.
Sarbu este un personaj care apare prin ziare din 3 in 3 ani si de obicei fara sa spuna ceva despre politica, in timp de felix este "mare politician" si nu-i zi de la Dzeu.in care sa nu-i dea astia maretele initiative la a3 sau la obositor.
Iar e cand i-au faut si film omagial, deja oamenii au inceputsa inteleaga ca aceasta televiziune nu este facuta pentru ei.
Asa se explica in parte si de ce un film dat in reluare a 20a oara la protv are auiente mai mari decat A1. Oamenii s-au saturat de politica si de politicieni si asociaza intactul cu un produs politic, de aceea prefera sa se uite la orice altceva.
Nu de asta sunt p e primul loc, PRul este bun, la fel si promovarea, dar ele nu sunt suficiente, uita-te la chiX-Factor, promovat pe toate gardurile si totusi un esec (comparat cu investitia).
Diferenta dintre intact si pro est eca cei de la pro sunt adunati si trainati pentru a fce show in timp ce antenele, 1-3, au fost create cu un singur scop: sa slujeasca interesele patronului.
Intct este precum un un tanc care vrea sa castig e formula 1 in competitie cu un monopost produs special pentru aceasta cursa.
Chiar de ar vrea sa faca voiculestii show, cu cine? Spune-mi un singur actor sau regizor cunoscut care sa lucreze, sa faca emisiuni pentru intact? Singurul care mai poate tine piept cat de cat este DanNegru, dar deja a obosit si el, nu poate fi baiat bun la toate. In plus, cei de la intact il tin in puf si nu risca sa-l arunce in batalii cu showurile pro.
daca neamul voiculestilor vrea sa aiba o audienta decenta pe posturile generaliste, va trebui s afaca in primul rand ceva in legatura cu imaginea. Atat timp cat A1 va fi asociata cu Vocilescu-Felix, audienta lor va fi mereu la 30-40% in urma pro, iar p ecomercial si mai mult.
degeaba se impauneaza gadea &co cu 1-2-3 zile pe an cand au udienta mai buna, acestea sunt cazuri datorate unor evenimente speciale. Nimeni nu plateste publicitate doar pentru ca A3 a fost lider cu transmisia petardelor d el aUnirea.
Romanii Au Talent a fost promovat cu luni de zile inainte de prima editie la modul cel mai profesionist: indiferent despre ce se vorbea la Pro Tv sau in orice alt canal media al trustului, se aducea vorba si despre noul show.
Ca tot am dat exempul concurentei de la Intact, continui in aceeasi nota: produsele media din trust fac promovearea mecanic si din "obligatie" si se simte acest lucru. Iar cand au ocazia se faulteaza reciproc fara nicio jena. Exemplul cel mai clar a fost promovarea Carcotasilor la Acces Direct timp de o jumatate de ora in detrimentul celor de la ZU si testimonialele celor din Antene (Razvan si Dani, Simona Gherghe, Dan Negru, Cristi Brancu) in emisiunea de la Prima TV.
N-o sa vezi niciodata asa ceva cu cei de la Pro. De asta sunt pe primul loc !