EVZ trece în revistă câţiva dintre foştii colaboratori importanţi ai lui Voiculescu, care au părăsit trustul Intact de-a lungul timpului: Sorin Oancea, Cozmin Guşă, Dan Diaconescu şi Mihai Craiu.
Publicitate Ei susţin că li s-au întocmit dosare care vizau tot felul de delapidări pe care le-ar fi comis sau că nu li s-au mai plătit dividendele pe acţiunile pe care le deţineau şi nu li se permite accesul la datele financiare în firmele în care deţin acţiuni.
Sorin Oancea, unul dintre cei mai importanti foşti colaboratori ai lui Voiculescu are şi astăzi acţiuni la Radio Zu şi 25% din Antena 3. Surse avizate au estimat pentru EVZ că valoarea pachetului ar depăşi, azi, cu uşurinţă, 400.000 de euro. După ce Oancea nu a mai fost executiv la Antena 3, din iunie 2010, scrie EVZ, profitul net a scăzut de 12 ori faţă de cel din 2009, la 40.000 de euro. "Am mai multe procese cu trustul sau cu membri ai familiei Voiculescu şi nu pot face niciun fel de declaraţii, ar putea fi considerate ostile", a declarat Oancea pentru Evz.ro.
Cozmin Guşă a devenit directorul Jurnalului Naţional în 1998, apoi a primit şi funcţia de director al Departamentului Teritoriu al Antenei 1.
Surse din interiorul trustului lui Voiculescu au declarat, pentru EVZ, că "După plecarea lui Cozmin din trust, Voiculescu ar fi ordonat o anchetă internă la Jurnalul. I-au făcut un dosar care cuprindea tot ce acesta ar fi «delapidat», costume de haine, cauciucuri etc, pe care i l-ar fi trimis, personal, la sediul PSD."
S-AU LEPĂDAT DE VOICULESCU! - Exclusiv EVZCheltuielile globale de publicitate vor creşte cu 4,8% în 2012, până la 489 miliarde de dolari, potrivit celor mai noi predicţii ale reţelei ZenithOptimedia, citate de HotNews.ro.
Reţeaua de media a conglomeratului de comunicare Publicis Groupe şi-a îmbunătăţit uşor prognoza faţă de estimarea sa din decembrie, când aprecia că la nivel global cheltuielile de publicitate vor creşte cu 4,7%. Pentru Europa de Vest şi Europa Centrală şi de Est, reţeaua estimează o creştere mai lentă decât cea prevăzută în decembrie.
ZenithOptimedia şi-a îmbunătăţit uşor prognoza şi pentru anii următori: creştere de 5,3% în 2013 şi de 6,1% în 2014.
Noi predicţii ZenithOptimedia: cheltuielile globale de publicitate vor creşte cu 4,8% în 2012
Consiliul Naţional al Audiovizualului va analiza, într-o şedinţă organizată în jurul datei de 9 mai, dacă va fi cazul să introducă în campania electorală pentru alegerile locale reguli suplimentare pentru radiodifuzori faţă de cele stabilite de Legea privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale şi de legislaţia audiovizuală, a afirmat vicepreşedintele CNA, Ioan Onisei, potrivit HotNews, care citează Agerpres.
Acesta a explicat că în campania electorală, care se va desfăşura în perioada 9 mai - 9 iunie, candidaţii la alegerile locale îşi pot prezenta la posturile de radio şi televiziune, în mod gratuit, în condiţiile legii, programul electoral.
Ioan Onisei: CNA va analiza eventualitatea introducerii unor reguli suplimentare pentru radiodifuzori în campania electorală
Tot mai multe companii aloca sume importante pentru a-şi asocia numele cu SMURD, pentru că "toţi cei cei care sunt în preajma lui se curată", după cum spune un consultant de brand. Reprezentanţii Serviciului care salvează vieţi au refuzat însă, de-a lungul timpului, donaţiile a zeci de companii.
Rompetrol, E.On, Vodafone sau Raiffeisen Bank sunt câteva dintre companiile care şi-au asociat numele cu Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare (SMURD). Nu toţi doritorii de sponsorizări au putut însă să se asocieze cu acest brand.
Subsecretarul de stat Raed Arafat, fondatorul SMURD, a declarat pentru DailyBusiness.ro că printre acestea se numără orice companie care are legătură cu tutunul, alcoolul sau contracte încheiate cu Ministerul Sănătăţii.
"Nu trebuie să te uiţi la beneficiile pe termen scurt, care pot mai mult să dăuneze", a spus medicul Arafat.
SMURD "curată" branduri, dar şi refuză zeci de donaţii. Vezi motivele
Poliţia britanică ce anchetează cazul interceptărilor practicate de News of the World l-a arestat din nou miercuri pe fostul reporter-şef al tabloidului închis, Neville Thurlbeck, suspectat de intimidarea unui martor, scrie Mediafax.
Bărbatul, în vârstă de 51 de ani, a fost arestat după ce a fost convocat la un comisariat din centrul Londrei. El este suspectat "de intimidarea unui martor şi că a încurajat sau a ajutat la comiterea unui delict", a declarat Scotland Yard.
Suspectul fusese deja arestat la 5 aprilie 2011, suspectat de interceptarea ilegală a unor convorbiri telefonice, a precizat poliţia.
Fostul reporter-şef al News of the World a fost arestat de poliţia britanică
Compania care scoate celebra enciclopedie Britannica a decis să renunţe la ediţia tipărită, pe fondul dezvoltării internetului şi a diverselor enciclopedii online gratuite, scrie HotNews.ro, care citează BBC. Editorii enciclopediei spun însă că menţin versiunea online iar compania îşi obţine cea mai mare parte a veniturilor din soft-uri educaţionale, vânzările versiunii tipărite fiind foarte mici de ani buni. Prima ediţie a enciclopediei a apărut la Edinburgh, în 1768.
Jorge Cauz, preşedinte al Encyclopaedia Britannica, spune că acest moment nu vine prin surprindere fiindcă de câţiva ani vânzările versiunii tipărite au fost la un nivel "neglijabil". Ediţia 2010 va fi ultima tipărită a Britannica, enclclopedie care era mândria oricărei case din Regatul Unit în anii 50'.
Celebra enciclopedie Britannica iese din tipar după 244 de ani de existentă
Google şi-ar putea rotunji veniturile, în viitor, prin înlocuirea tonurilor obişnuite de apel cu reclame plătite, scrie Mediafax.
Google, care s-a îndepărtat demult de originile sale de motor de căutare şi a lansat primul telefon mobil în 2009, vrea acum să înlocuiască sunetul pe care oamenii îl aud când dau un telefon.
Unii dintre posesorii de telefoane mobile îşi schimbă tonul respectiv cu o melodie, numită "ringback tone", pe care cei care îi sună o aud în telefon în locul "ţârâitului" obişnuit. Însă majoritatea nu au auzit de acest lucru sau nu au posibilitatea să o facă, astfel că Google vrea să fructifice acest "spaţiu mort", scrie Investors.com.
Cum încearcă Google să-şi sporească veniturile anul viitor. Planul care a stârnit furia clienţilor săi
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roGuvernul sloven de centru-dreapta a decis joi să îngheţe ratificarea controversatului Acord multilateral privind contrafacerea (ACTA) până când Uniunea Europeană va găsi o poziţie comună asupra acestei probleme, scrie Mediafax.
"Am decis să îngheţăm ratificarea (ACTA), dat fiind faptul că dezbaterea privind aceste acord continuă în cadrul UE", a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Anze Logar, precizând că "ar fi absurd să prejudicieze rezultatul dezbaterii".
Slovenia suspendă ratificarea ACTA
Comentarii
Sau inteleg numai ca nu vreau sa cred.
PARCA trebuiau sa fie chestii abordate obiectiv aici(sau cer prea mult?)
Pe toti ii doare fix in pix de calitatea jurnalismului, de respectul pentru cetateanul consumator de media. Cat timp se pot stoarce bani din ceva sau cineva, restul nu mai conteaza.
Si marele precept crestin-antenisto-securist e la mare valoare: cine nu ne lauda, sa piara!