La doi ani după scandalul dintre Antena 1 şi Mădălin Ionescu, în care prezentatorul de atunci al Acces Direct, emisiunea care l-a consacrat, a fost schimbat fără să i se dea nicio explicaţie şi nici banii cuveniţi (cel puţin 150.000 de euro, susţine Ionescu), vedeta spune că va da în judecată Intactul, scrie Evenimentul zilei.
Publicitate "Mai am un an în care, potrivit legii, mai pot să-i chem în instanţă. E vorba în primul rând de o decizie, care, din punctul meu de vedere, a fost o premieră în materie de neprofesionalism, unică în istoria televiziunii, şi nu pot să uit lucrul acesta, chiar dacă sunt un tip mai mult decât generos", a spus Mădălin Ionescu.
"În al doilea rând, e vorba şi de anumite pierderi financiare. Cred că în vara aceasta va fi momentul în care voi începe procesul, cu Intactul în primul rând", a mai declarat Mădălin Ionescu pentru EVZ.
Mădălin Ionescu dă în judecată trustul Intact
De ce face audienţe bune Românii au talent? O explicaţie ar fi că publicului îi plac spectacolele de circ şi gagurile, scrie Evenimentul zilei.
"N-am nicio explicaţie pentru audienţele atât de mari obţinute de «Românii au talent»", spune Marius Toader, director de creaţie la Media Factory, casa de producţie a "Miss Fata de la Ţară", un show vândut şi afară. "Acolo vezi tot felul de ciudaţi, dar şi de oameni cu talente diverse. Îmi amintesc că a mai fost ceva similar, "Gong Show", care însă nu a avut acest succes. Cred că este vorba de gama infinită de personaje care apar în faţa publicului", adaugă Marius Toader.
Pentru analistul media Iulian Comănescu audienţele record din cel de-al doilea sezon "Românii au talent" ţin de "un format major, foarte bine făcut".
De ce se uită telespectatorii la "Românii au talent"?
Mai mulţi artişti şi-au găsit locul în agenţiile de publicitate. Când nu apar pe scenă să cânte, se duc la birou şi fac reclame, scrie Adevărul.
Andrei Haţegan este solistul trupei The Amsterdams. Recent, şi-a lansat o afacere în online, Dr. Like, care se ocupă de promovarea brandurilor pe Facebook. Înainte de asta a fost, timp de doi ani, senior copywriter la agenţia MRM Worldwide România, divizia de online a McCann Erickson Bucureşti.Muzicianul spune că are timp pentru toate, chiar şi pentru un nou proiect, „We singing colors", unde cântă alături de Roxana-Mariana Andrei Petru Niculae, o altă publicitară care lucrează pentru Graffiti BBDO.
Un alt publicitar care urcă pe scenele de la festivaluri este Dan Amariei, solistul trupei OCS, principalul reper în rock-ul alternativ din România. Când nu dă vreun concert în Vama Veche, Dan Amariei este director de creaţie la agenţia Violet.
Publicitatea de succes se face cu cântec
Ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Răzvan Şerban-Muştea, a numit-o pe Ioana Şanta în funcţia de purtător de cuvânt, scrie DailyBusiness.ro.
Ioana Şanta este licenţiată a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, din cadrul Universităţii Bucureşti.
În perioada iunie 2011-martie 2012, Ioana Şanta a fost purtător de cuvânt la Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.
Ioana Sânta, numită purtător de cuvânt la Ministerul Comunicaţiilor
"Recunoaşte valoarea timpului", "Lactate ca odinioară", "Senzaţii ţări din 1964" sau "Povestea merge mai departe" sunt doar câteva dintre sloganurile adoptate de branduri care au mizat pe spoturile publicitare orientate către trecut, scrie DailyBusiness.ro.
"E frumos când reuşeşti prin advertising să le dai oamenilor de azi versiunea mai bună a unei lumi în care oamenii aveau alte valori, alte dansuria¦ alte feluri de a-şi petrece duminicile", susţin publicitarii agenţiei GMP.
Branduri care mizează pe trecut. "Comunismul e cool pentru hipsteri"
Ted Beckham, tatăl fotbalistului David Beckham, este cea mai recentă celebritate care a dat în judecată compania News International, controlată de magnatul Rupert Murdoch, pentru interceptarea ilegală a telefonului său, scrie Mediafax.
Ted Beckham a dat în judecată News Group Newspaper, editorul săptămânalului News of the World (NOW), închis anul trecut în urma scandalului interceptării telefoanelor, informează guardian.co.uk. Totodată, tatăl fotbalistului echipei Los Angeles Galaxy l-a dat în judecată pe detectivul particular Glenn Mulcaire, arestat în 2007 pentru interceptări ilegale în favoarea News of the World.
Tatăl lui David Beckham dă în judecată trustul lui Murdoch în scandalul interceptării telefoanelor
Agenţia media israeliană Smoyz a creat prima campanie publicitară pentru platforma socială Pinterest, scrie Wall-Street.ro, care citează AdRants.
Campania care a fost concepută pentru firma Kotex, a presupus studierea posturile mai multor femei şi identificarea obiectelor care le inspiră pe acestea. Acestea obiecte au fost sursa de inspiraţie pentru crearea unor obiecte personalizate de către reprezentaţii agenţiei.
Pentru a primi obiectele respective femeile trebuiau doar să posteze imagini cu acestea pe Pinterest, iar cei de la Smoyz le trimiteau împreună cu alte produse de la Kotex, adaugă AdRants.
Prima campanie publicitară pentru Pinterest
Facebook a achiziţionat 750 de brevete de la IBM pe măsură ce reţeaua socială se pregăteşte să facă faţă chemării în instanţă de către Yahoo, scrie Wall-Street.ro, care citează presa internaţională.
Brevetele cumpărate de Facebook acoperă sectoare de tehnologie precum software şi reţelistica, conform unei persoane familiare cu situaţia.
Săptămâna trecută, Yahoo a dat în judecată Facebook, spunând că reţeaua socială a încălcat zece dintre brevetele Yahoo pe segmentul de advertising, controlul vieţii private şi chiar pe segmentul pe care Facebook este lider, cel al interacţiunii cu utilizatorii. Reprezentanţii Facebook au răspuns spuzand că acuzaţiile li se păr ciudate şi au spus că se vor apăra.
Facebook se pregăteşte de războiul patentelor şi cumpără 750 de brevete de la IBM
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roRevista Variety, una dintre cele mai vechi şi mai respectate surse de informaţii din industria de divertisment americană, a fost scoasă la vânzare, au anunţat reprezentanţii companiei care deţine această publicaţie, Reed Business Information, notează Adevărul şi DailyBusiness.ro, care citează Mediafax.
Reed Elsevier, divizia de business a companiei Reed Business Information (RBI), a luat decizia de a vinde revista Variety în concordanţă cu strategia sa din ultimii trei ani, care vizează despărţirea grupului RBI de publicaţiile americane tipărite.
Comentarii