Românii au talent, ediţia de vineri, 2 martie, a fost urmărită, în medie pe minut, de 2,4 milioane de telespectatori din mediul urban din acest an, un nivel foarte apropiat de săptămâna trecută.
Faţă de săptămâna trecută, audienţa a fost ceva mai ridicată la nivel naţional.
Audienţele, în continuare:
- La nivel urban, media de audienţă pe minut a postului Pro TV fost de 2,39 milioane de telespectatori (adică 22,7) rating. Săptămâna trecută, media era de 2,405 milioane de persoane. Următoarea clasată, Antena 1, a fost, vineri, 2, martie, la aproape două milioane de telespectatori distanţă.
- Vârful de audienţă în mediul urban: 3,033 milioane de telespectatori (29 rating), la 22.01.
- Segmentul comercial: Un număr de 1,27 de milioane de telespectatori pe minut au fost din zona 18-49 de ani (23,3 rating pe segment). Pe targetul comercial, Antena 1 înregistra 208.000 de persoane (3,8 rating).
Audienţa posturilor TV vineri, 2 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.57), la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.393.000 telespectatori (22,7 rating)
2. Antena 1: 415.000 (3,9)
3. Acasă TV: 246.000 (2,3)
4. TVR 1: 229.000 (2,2)
5. Antena 3: 205.000 (1,9)
La nivelul întregii ţări, audienţa medie a fost de 4,73 milioane de români pe minut, cu 146.000 mai mulţi decât cu o săptămână înainte.
Vârful de audienţă la nivel naţional: 6,093 milioane de telespectatori, la 22.01
Audienţa posturilor TV vineri, 2 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.57), în mediul NAŢIONAL:
1. Pro TV: 4.736.000 de telespectatori
2. Antena 1: 739.000
3. TVR 1: 673.000
4. Acasă TV: 374.000
5. Antena 3: 299.000
Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Desigur ca au, cu CARUL chiar!
Dar si PROSTIE, fara magini!
"Petre Mihai, Ich liebe dich" :)