Fostul ministru al Muncii, Sebastian Lazaroiu, a spus pentru HotNews.ro că va depune plângere la CNA în legătură cu o emisiune difuzată miercuri seară de România TV.
Publicitate În acea emisiune, realizatorul Cătălin Striblea s-a referit la subiectul "impuscatilor" lui Victor Ponta, a trecut în revistă persoane pe care le consideră responsabile de situaţia pensiilor, le-a transformat în "ţinte" prin intermediul unei animaţii, în timp ce telespectatorii erau întrebaţi "Dumneavoastră ce le-aţi face?" Lazaroiu a scris, ieri, pe Facebook: "EFECTUL STRIBLEA: Tocmai am fost ameninţat de un necunoscut".
Cătălin Striblea a declarat pentru HotNews.ro: "Despre faptul că am folosit o grafica pe care unii ar considera-o agresivă, am făcut-o cu scopul de a ridiculiza declaraţiile folosite de liderii politici în această situaţie a pensiilor - mă refer la declaraţiile lui Victor Ponta şi Roberta Anastase. De altfel, tot spiritul emisiunii a fost unul de glumă."
UPDATE Sebastian Lazaroiu: Voi face plângere la CNA contra România TV / Tocmai am fost ameninţat de un necunoscut. Cătălin Striblea: Reclamaţia la CNA e chiar binevenită
Publicitatea pe televiziune este foarte ieftină în România pentru în urmă cu 11 ani când s-a trecut de la vânzarea per spot la cea per punct de audienţă, preţurile au început de la un nivel foarte mic. De asemenea, criza a determinat companiile de televiziune să scadă foarte mult tarifele pentru a putea atrage publicitate, explică Bogdan Prajisteanu, directorul general al MEC România, pentru Wall-Street.ro.
Investiţiile în publicitate au fost anul trecut de circa 26 de milioane de euro în presa scrisă, de 22 de milioane de euro în radio, 37 de milioane în outdoor (panotaj stradal), online (33 mil. euro) indoor (reclame în lifturi, toalete, parcări, săli de aşteptare- 4,8 milioane de euro) şi cinema (1,7 milioane de euro). Astfel, bugetele totale pentru achiziţia de media au fost în 2011 de circa 325 de milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de 2010, conform estimărilor MEC România.
De ce are România printre cele mai mici preţuri la publicitatea pe televiziune
Agenţiile McCann Erickson şi McCann PR vor fi reprezentate în juriul festivalului internaţional de publicitate New York Advertising Awards, eveniment ce va avea loc în perioada 2-3 mai 2012, potrivit unui comunicat de presă. Imola Zoltan, managing partner McCann PR, va juriza la categoria Public Relations / Brand Communications, iar Cătălin Dobre, group creative director McCann Erickson, va juriza la categoria Outdoor/Ouţ-of-Home, scrie HotNews.ro.
Pe scurt: McCann Erickson şi McCann PR - reprezentate în juriul New York Advertising Awards
Definiţiile unor termeni ca "iubire", "homosexualitate" şi "sodomie" au fost modificate în DEX pentru a se asigura neutralitatea dicţionarului şi a nu "da note", a declarat pentru MEDIAFAX Monica Busuioc, cercetătoare la Academia Română.
Un nou tiraj al DEX a fost tipărit în februarie anul acesta, cu o serie de modificări, în urma unor sesizări de la o serie de asociaţii, înaintate Academiei Române de Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, a declarat Monica Busuioc, şefa Secţiei de Lexicologie şi Lexicografie a Institutului de Lingvistică "Iorgu Iordan - Alexandru Rosetti" al Academiei Române, care coordonează editarea unor publicaţii ca Dicţionarul Explicativ al Limbii române (DEX) şi Dicţionarul Tezaur, scrie Mediafax.
Alături de sesizări ale unor asociaţii care reprezintă comunitatea romă şi comunitatea evreiască privind termeni ca "ţigan" şi "jidan", Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării a mai înaintat Academiei solicitări ale Asociaţiei Accept cu privire la definirea unor termeni din aria sexualităţii.
Modificări în DEX: Definiţiile cuvintelor "iubire", "homosexualitate" şi "sodomie" au fost înlocuite
Ziarul Financiar lansează ZF Corporate - www.zfcorporate.ro -, o platformă de informaţie de business de subscripţie, singurul serviciu specializat dedicat companiilor din toate sectoarele de activitate, potrivit unui comunicat, anunţă Mediafax.
Platforma ZF Corporate - www.zfcorporate.ro oferă informaţii în timp real, analize, date statistice, infografice, materiale despre oamenii de business şi companiile pe care le conduc, precum şi opinii în principalele domenii ale economiei româneşti. Datele statistice sunt cotaţii de pe piaţa valutară, piaţa de capital, burse de mărfuri şi piaţa monetară. În fiecare zi sunt disponibile peste 150 de ştiri de business.
Ziarul Financiar lansează platforma de business ZF Corporate - www.zfcorporate.ro
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPostul Romantica va avea o nouă grilă de programe, ce va include şi filme artistice de origine italiană pentru telespectatoare, scrie Evenimentul zilei.
De pe 1 mai, de luni până vineri, de la ora 19:00, vor fi difuzate seriale cunoscute, premiate. De la ora 20:00, filmele artistice vor prelua controlul. Printre peliculele de origine italiană ce vor putea fi urmărite se numără şi "Puterea visului", "Nu-i spune baby!", "Mama ştie mai bine" şi "Căţelul buclucaş".
De 1 mai, postul tv Romantica se înnoieşte
Comentarii