Show-ul Românii au talent s-a întins, vineri, 20 aprilie pe aproape patru ore, cu o medie de audienţă în fiecare minut care a menţinut programul pe primul loc.
Programul a avut o creştere considerabilă a audienţei faţă de săptămâna trecută, în Vinerea Mare, când a înregistrat cea mai mică audienţă de la lansarea show-ului.
Audienţele, în continuare:
- La Românii au talent s-au uitat ieri, 20 aprilie, peste 1,9 milioane de telespectatori din mediul urban (18,2 rating). Este o creştere de aproape 200.000 de persoane fatţă de săptămâna trecută. Antena 1 avea pe acelaşi interval 469.000 de telespectatori pe minut (4,5 rating).
- Vârful de audienţă la nivel urban: 2,7 milioane de telespectatori (25,9 rating), la ora 22.44
- Segmentul comercial: Din totalul publicului Pro TV pe intervalul Românii au talent, 1.000.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (18,4 rating pe acest target). Comercialul pe Antena 1: 251.000 de telespectatori pe minut (4,6 rating).
Audienţa posturilor TV vineri, 20 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 1.917.000 de telespectatori (18,2 rating)
2. Antena 1: 469.000 (4,5)
3. GspTV: 318.000 (3)
4. Acasă TV: 186.000 (1,8)
5. TVR 1: 155.000 (1,5)
La nivelul întregii ţări, 3,4 milioane de telespectatori erau în fiecare minut pe Pro TV, la Românii au talent (plus 100.000 faţă de săptămâna trecută).
Vârful la nivel naţional: 5,01 milioane de telespectatori, la 22.14.
Audienţa posturilor TV vineri, 20 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAŢIONAL:
1. Pro TV: 3.407.000 de telespectatori
2. Antena 1: 704.000
3. gspTV: 561.000
4. TVR 1: 480.000
5. Acasă TV: 248.000
Audienţa ediţiei de săptămâna trecută, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
aici e vorba despre audiența posturilor TV vineri, 20 aprilie, PE INTERVALUL emisiunii Românii au talent; iar dincolo e vorba de audiența posturilor TV PE INTERVALUL Steaua - Vaslui.