Clipul de promovare al postului de televiziune TNT, lansat recent în Belgia, a fost urmărit pe YouTube, în mai puţin de 24 de ore, de 4.171.910 de persoane.
TNT, postul de televiziune al companiei Turner dedicat filmelor şi serialelor contemporane*, a fost lansat şi în Belgia pe 10 aprilie. Clipul realizat cu ocazia
lansării a făcut înconjurul lumii în doar o zi şi a fost preluat în ediţiile online de publicaţii importante, precum The Sun din Marea Britanie.
(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?
Totul porneşte de la instalarea unui simplu buton roşu într-o piaţă dintr-un mic oraş belgian. „Apasă pentru a adăuga dramatism” este îndemnul pe care mai mulţi curioşi îl urmează şi dezlănţuie o întreagă desfăşurare de scene care ilustrează perfect sloganul TNT „We know drama”.
Printre serialele difuzate de TNT se numără Shameless (versiunea americană), Web Therapy, Men of a Certain Age, Falling Skies, 30 Rock, The Office (versiunea americană), The Mentalist sau CSI:NY. În Europa, TNT mai este disponibil în Turcia, Spania, Germania şi ţările nordice.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii