WPP, cea mai mare companie de comunicare din lume - condusa de Sir Martin Sorrell, şi-a crescut targetul de profit pentru acest an cu 4%, având un venit de 2,4 miliarde de lire în primul trimestru, scrie The Guardian.
Compania a declarat că performanţa sa se datorează publicităţii şi investiţiilor în media făcute de companiile Group M, JWT şi Grey, care au crescut 6,2 % - ajungând la valoarea de 973 de milioane de lire.
Din punct de vedere geografic, Europa Centrală şi de Est a avut o creştere de 9,5%, ajungând la valoarea de 681 de milioane de lire. America Latină a avut cea mai rapidă creştere, de 14%. America de Nord a avut o creştere mică, de doar 1,4%.
Sorell a spus că WPP a avut parte de o creştere a veniturilor în primul trimestru faţă de cât era previzionat, astfel că în trimestrul doi aşteaptă o creştere asemănătoare. La nivelul întregului an WPP se aşteaptă să aibă parte de o creştere mai mare 4%.
Sursa foto: Dailymail.co.uk
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu