Unul dintre cei mai bine cotati specialisti romani care lucreaza pentru Google la nivel global, Alex Badinici, AdSense Strategic Partnership Manager, se alatura participantilor confirmati deja pentru RoNewMedia.
În total, numărul reprezentanţilor Google prezenţi la RoNewMedia se ridică la şase.
Detalii, în continuare:
- Alex Badinici, AdSense Strategic Partnership Manager, va sustine o prezentare in cea de-a doua zi a conferintei, pe 17 mai, zi care are tema “Digital Marketing, Mobile and Gaming”.
- Alaturi de nou-confirmatul speaker, vor sustine prezentari in cadrul conferintei, de aceasta data in prima zi, care are tema “Search and Social Media” Dan Bulucea, Country Manager Google Romania si Steffen Erhardt, Display Expert EMEA.
- Lor li se vor alatura, in cadrul workshopurilor gazduite tot de RoNewMedia, alti specialisti locali ai Google: Doina Costache, industry manager, care va vorbi despre oportunitatile pe care le ofera zona de mobile marketing si advertising, in ziua a 2-a a evenimentului, 17 mai.
- Un alt workshop de interes maxim pentru zona de ecommerce va fi sustinut in ziua a 3-a, care are tema “Content and eCommerce” de Bogdana Butnar, industry manager si Norbert Simionescu, product specialist Google. Tema workshopului lor: Google Analytics for e-commerce.
La RoNewMedia, care se anunta a fi cel mai amplu eveniment dedicat Internetului organizat pana acum in regiune, vor participa timp de 3 zile si alte companii majore ale industriei, printre care Skype, Yahoo, Google, MSN, BBC, Reuters si multi altii.
Tot in cadrul evenimentului va avea loc si prima editie a competitiei globale care rasplateste performanta in publicitatea online, IAB MIXX Awards.
Sponsorii evenimentului sunt ORANGE, cu sprijinul Microsoft, Samsung si Allegro Group Romania.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCei interesati pot gasi detalii si comanda bilete pe www.ronewmedia.ro
Comentarii
1. de ce nu pot fi transparenti atunci cand baneaza pe banda rulanta conturi adsense;
2. de ce din februarie 2011 favorizeaza doar siteurile mari, in timp ce siteurile mici / medii sunt impinse pe paginile 2, 3... sau mai rau penalizate (bineinteles pentru a cumpara de la ei reclama);
3. de ce isi favorizeaza in continuare produsele (dupa ultimul dezastru de update - penguin) o pagina goala blogspot este pe prima pozitia in .com pt "make money online";
4. de ce iti pastreaza in web history toate siteurile vizitate;
5. de ce s-au schimbat dintr-o companie inovativa intr-una ahtiata dupa bani (cautati "buy plasma tv" de ex si vedeti cate siteuri va apar in google fara sa faceti scroll).
Interesant este ca motto-ul Google este "don't be evil", asta in timp ce ei de exemplu:
1. au lansat in acest an o schimbare de algoritm prin care penalizeaza siteurile care au "above the fold" multa reclame. Vedeti in google.com exemplul de la pc 5;
2. considera afiliatii (adica cei care recomanda un produs si castiga un comision din asta) nedemni sa apara in google, asta in timp ce ei la inceputuri din asta castigau bani (de la amazon).