Evoluţie bună a audienţelor pentru Mihaela Rădulescu la Realitatea TV. A doua emisiune Alegerile Mihaelei a fost pe locul doi, după ProTV. Săptămâna trecută, Mihaela era pe locurile 6-7.
La Alegerile Mihaelei s-au uitat, duminică, 336.000 de români, dintre care 230.000 din mediul urban.
Cifrele, în continuare:
La nivel URBAN: Media Mihaelei Rădulescu a fost, în fiecare minut, de 230.000 de telespectatori din mediul urban, aproape dublu faţă de săptămâna trecută (când media a fost de 144.000).
Corina Chiriac cu Să v-aminitiţi duminica, emisiune care a bătut-o la scor, săptămâna trecută, pe Mihaela, a fost acum tocmai pe locul 6 (poziţie ocupată săptămâna trecută de Alegerile Mihaelei).
Vârful la nivel URBAN: 339.000 de telespectatori la ora 14.50.
La nivel NAŢIONAL: La Mihaela s-au uitat 336.000 de români, cu peste 100.000 mai mulţi decât la prima ediţie. Duminică, a doua ediţie a Alegerilor, a fost transmisă din studio (la debut, emisiunea a fost într-un spaţiu din Băneasa Shopping Center).
Corina Chiriac (Naţional TV) a fost pe locul 4 la nivel naţional.
Vârful la nivel NAŢIONAL: 466.000 de telespectatori, la 16.27.
Audienţa posturilor TV duminică, 27 mai, în mediul URBAN:
1. Pro TV: 317.000 de telespectatori pe minut (3 minut)
2. Realitatea TV: 230.000 (2,2)
3. Antena 1: 218.000 (2,1)
4. Antena 3: 187.000 (1,8)
5. Kanal D: 153.000 (1,5)
6. Naţional TV: 143.000 (1,4)
Audienţa posturilor TV duminică, 27 mai, la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV: 536.000 de telespectatori pe minut
2. Realitatea TV: 336.000
3. TVR 1: 324.000
4. Naţional TV: 323.000
5. Kanal D: 311.000
Comentarii
Titlul articolului din PAGINA DE MEDIA poate fi ,la fel de bine ,"Mihaela Radulescu - salt mortal in audiente " . Pentru ca audienta (starnita de publicul tabloid al singurei emisiuni in care diva a avut tupeul sa se autopromoveze), a inaltat-o exact in sferele pe care le detesta declarat si cu patos si datorita carora s-a exilat credibil (sau nu ) pe o coasta azurie. Cu cata scarba si repulsie parasea tarisoara ei draga si cat de revoltata era pe jurnalistii care obtineau audiente din subiecte ieftine ! Dar diva a uitat , ca de obicei , ce declara anterior si a venit acum pe piata , cu niste alegeri „de lux” pentru retardati . Iar forma de prezentare , vecina cu kitchul american , a fost pe masura. Invesmantata in negru transparent , la ora pranzului , a asortat tinutei mult... mop , discutie de salon , retete de intretinere pentru demimonde obsedate ca le trece tineretea , situatii penibil-hilare si insistente grosiere . Daca diva vorbeste la fel de mult fara sa spuna nimic , de data asta a spus , intr-o introducere interminabila , aceleasi lucruri de cateva ori ( o fi amnezica sau ne suspecteaza pe toti de lipsa de inteligenta percutoare !); apoi si-a luat in primire primii invitati dar i-a abandonat in mijlocul frazelor pe care acestia incercau sa le strecoare politicos , intr-un interminabil si exasperant joc de glezne cu Alesia , fata lui CRBL , cu stewartul de serviciu si cu multe markere colorate pe care echipa trebuia sa le scoata , zor-nevoie , de pe te-miri-unde ! Adica diva vroia sa ne arate si ca stie sa fie mama model , dar nu-i iesea rolul asta cu nici un pret. Asa face si acasa , cand are musafiri cu copii ? Probabil ca nu . Dar aici e la televizor si deci „trebuie sa aratam lumii fata noastra fotoshop-ata in stil , maniere si continut „. Si am vazut aceasta fata pana am devenit maniaco-depresiv !
Sa mai zic in continuare ce am vazut?
Un decor standard , cu aceleasi canapele pe care invitatii stau cu genunchii la gura si gazda pe scaun de bar la inaltime (pai ea de ce sa stea cu genunchii la gura , caci aici e valabil corolarul: ce tie nu-ti place , altora fa-le din plin , ca sa simta ca tu esti la tine acasa , superior si dezinvolt , iar ei , niste gandaci de bucatarie , tolerati in prea marea ta marinimie , de dragul audientei si intalnirii cu diva !) si un cadru impropriu separat pe tabere , ca la talk-show-urile politice , de un ecran fara rost. Daca acel ecran ar fi folosit la ceva , ar fi fost chiar binevenit , dar pe post de mash sau print , nu cred ca a meritat investitia „speciala”. Nu cumva ne-am lasat pacaliti si am crezut ca decorul este doar al Mihaelei ? Nu cumva acest decor mai foloseste si altor productii? V-ati prins , raspuns corect :”Ba da !” Pai si atunci de ce se umfla diva in pene de Crevedia , jurand ca decorul a fost creat special pentru ea? Si ce este asta o mare scofala cand , de fapt e un lucru implicit oricarei transmisiuni de platou si cand , vedeti bine , reflectoarele ii cad in cap , nu exista miscare de camere , lumina e o baie alba , mobilierul – praf si cadrul prea aerisit neincapand in propria-i cadratura .
Sa mai zic ? Zic .
Ante-observatorii mei au perfecta dreptate . Pe cand si o bataie in direct in emisiunea divei, ca sa creasca audienta pana la cer si sa ramana acolo , astral suspendata in propria suficienta si in noru-i psihopat ? ...sau un duel de injuraturi ?... sau o repriza de farse dubioase intr-o co-productie de sorginte marutzo-mladinista ? Cat despre Botezatu , acest manelist al modei „fara numar, fara numar” , era normal ca cel putin 230.000 de femei din mediul urban si 336.000 de femei imprastiate pe harta nationala , sa bifeze telenovela fantelui bisexual , stand cu ochii lacrimosi si cu balele curgandu-le a sirop de menta si arome de cimbrisor. Bine ca n-a fost Dana Budeanu (desi aventura divei e abia la inceput si nu e timpul pierdut !) ! Inspiratia antenistica , ghergheistica (adica de la Simona Gherghe citire ) si firistica (de la Gabi Firea) , regasita atat de frust in insusi genericul de exceptie al emisiunii Mihaelei Radulescu , si-a mutat punctul de absorbtie si pe strada lui Maruta. Clejanii , pe care ii vedem la televizor zi si noapte , in toate formele artistice si neartistice de prezentare , in farse , reality-uri indoielnice, in scandaluri publice , la operatii estetice, nunti , botezuri si parastase glamour , au venit sa mai sufere o umilinta de notorietate publica (ca doar au facut audienta , nu!? ). Carmen Bruma , ca sa ne arate cum isi intretine ea fesierii (ca sa ii placa lui Mircea Badea) , se aseaza pe un scaun de bar de pe care se ridica sprijinindu-se doar intr-un picior. Bravo ei ! Asta este un exercitiu pe care il propune in cartea ei despre intretinerea fizica . Dar ce sa te faci cu diva care , ca sa-i arate autoarei ca produsul ei nu are valoare practica decat pentru o anumita categorie de cumparatoare , incearca , cu o insistenta vecina cu nesimtirea , sa o umileasca pe Viorica din Clejani , punand-o sa execute acel exercitiu in direct. Diva de la Clejani , cu o suta de kg pe ea si o rochie de tafta de inca tot atatea kilograme , abia reusea sa incapa pe acel scaun de bar. Nici vorba ca ar fi putut sa puna si picior peste picior , asa cum cerea exercitiul !Cum sa se mai si ridice , prin propria musculatura , doamna Radulescu-stie-tot-si-nimic ?!De ce trebuie neaparat sa iti faci invitatii de c___ de cate ori ii prinzi la platou ? Si de ce insisti prosteste in idei-idioate , doar pentru ca nu poti renunta la ele, pentru ca iti apartin? Nu iti dai seama ca esti campioana penibilului si gafelor de televiziune ? Dar ...atata timp cat asta e un record , tot e bun , ca e...ma rog , in lipsa de altceva ! Daca la „Neata cu Razvan si Dani” , mai merg inca glumele de adolescenti intarziati si situatiile de joc ad-hoc , la 40 si... de ani , ele nu mai tin ! Mai ales ca tu te dai rotunda , elevata , stilata si in pozitie de ...alegatoare a propriilor alegeri !Si unde mai zici ca te-ai luat in gura si cu CTP-ul national cand acesta ti-a desconsiderat , pe fata , pozitia de jurnalist !
Sa mai zic...? Pierdere de vreme . Trec la concluzie :
1. Nu cred ca se pot compara Duminicile in familie cu Alegerile Mihaelei . Luati arhiva si amintiti-va : de la Duminica in familia regala , la Familiile vechi boieresti , de la Festivalul Eu mi-ss mandra-n sat , la Familia ministrilor de externe , si cate alte emisii din tara pe care ni le amintim cu mare placere, termenii de comparatie nu exista.Decat in mintile bolnave ale unora si altora. Sau , poate , in mintile neputiincioase ale actualei echipe care se baga singura in seama prin spatiul cibernetic.
2. Cum sa nu aiba Diva succes cu asa acadele si forfele, subiectele-usurele si replici de manele ?... si cu asa traduceri din franceza gen „Palme d’Or”, stiti dvs , inseamna „Palma de aur”...! Curat furculision , machere ! Intocmai pe gustul romanului cu turnulete pe acoperis si cu „Rapirea din serai” pe pereti ! Si astia e muuuuulti taaaaare !!!
Jenant de previzibila. Tare trebuie sa te mai plictisesti ca sa te uiti la ea !.
Bleah !