Semnal dinspre oamenii de business. 41% dintre oamenii de afaceri din România consideră că tabloidizarea mass-media afectează societatea, iar 14% sunt de părere că acest fenomen nu are un impact negativ asupra mediului de business, potrivit unui studiu realizat de GfK România, la comanda fundaţiei Romanian Business Leaders.
Din acelaşi studiu mai reiese că alte două fenomene din presă afectează societatea. Acestea sunt partizanatul programelor de ştiri şi internetul în viaţa socială.
Astfel, 35% dintre respondenţi consideră că partizanatul programelor de ştiri are un impact negativ asupra societăţii, iar 15% spun că acest lucru nu afectează în niciun fel societatea.
Aproape 40% dintre oamenii de afaceri care au participat la studiu consideră că internetul poate avea un rol negativ în viaţa socială, în timp ce 8% nu sunt de aceeaşi părere.
Cum a fost realizat studiul?
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roStudiul a fost realizat in perioada 6-25 aprilie, pe un esantion format din 171 de respondenti din mediul de business, care au raspuns online la intrebari (cu auto-completare).
daca exista o reala viata sociala,internetul cu variantele facebook, twiter nu aparea. dar omului ii place sa se dea altceva decat e si unde se putea mai bine decat pe fb? cu prietenii din copilarie nu tine sa le spui ca esti frumos cand tu esti urat, ca ai muschi cand tu ai burta si ca ai masina de lux cand tu n-ai de-o trotineta! asa s-a nascut fb si fotoshopul! poti minti linistit fotografiindu-te langa masina vecinului procopsit, sprijinit de ea! da, afecteaza relatiile interumane!ne face si mai mincinosi.cand in cele din urma doi amatori de fb merg sa se intalneasca, trec unul pe langa altul fara sa se recunoasca! el se asteapta la o angelina jolie, ea la un brad pitt. in realitate ea e miss piggy si el kermit broscoiul!traiasca facebook-ul!