Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, se rebranduieşte începând cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30.
Schimbările vizuale sunt la nivel de siglă, grafică şi imagine. Dolce Sport va avea de mâine un nou font, care să se potrivească cu grafica folosită în sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat în format 3D.
Această schimbare a postului este susţinută de o campanie "agresivă" de marketing, cum o numeşte şi Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Cu această ocazie, toţi abonaţii Dolce vor putea urmări gratuit în perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.
Pentru clienţii serviciului de televiziune prin satelit şi pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe poziţia 101.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Declaratia lui mr. V produce inca valuri. Multi suporteri ai sportului adevarat, dar care prefera sa-l si priveasca, s-au stand inca de ieri in curtea Dolce Sport pentru a aruca o privire la noua sigla. Parerile sunt impartite. Dragos :"Sigla Dolce e mult mai buna decat cea a lui Digi. Eu ma abonez la Dolce. Toti vecinii mei cu Digi vor pleca din mijlocul El Clasico pentru a vedea sigla Dolce la mine acasa" ; Grigore: "Eu cred ca oamenii astia de la Dolce traiesc intr-un balon, altfel nu-mi pot imagina cum pot spune ca sunt cei mai buni. Mr. V ar putea juca fara probleme intr-o reeditare a celubrului film Bubble Boy".
Este foarte greu pentru acest canal sa se puna cu Digisport,care are o varietate,infinit mai mare de sporturi si programe de calitate,decat DC Sport!