Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, se rebranduieşte începând cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30.
Schimbările vizuale sunt la nivel de siglă, grafică şi imagine. Dolce Sport va avea de mâine un nou font, care să se potrivească cu grafica folosită în sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat în format 3D.
Această schimbare a postului este susţinută de o campanie "agresivă" de marketing, cum o numeşte şi Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Cu această ocazie, toţi abonaţii Dolce vor putea urmări gratuit în perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.
Pentru clienţii serviciului de televiziune prin satelit şi pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe poziţia 101.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Invit pe toti iubitorii de fotbal sa depuna plangeri pentru acest contract facut in defavoarea unei institutii publice platite de toti romanii.
Altfel, canalul e slab: are cele mai slabe stiri sportive, mereu in urma concurentei, multe noutati si lipsesc din meniu. Ma si mir cum de sunt preluate pe Realitatea TV, oare cei de acolo nu sunt lamuriti ca sunt slabe? Pe ce lume traiesc? La fel se poate spune si despre talk-show-uri, foarte anemice, cu invitati politicosi si plicticosi. Treziti-va, lumea schimba!!!