Publicaţiile din Marea Britanie se bucură de vânzări mai mari sâmbăta decât în timpul săptămânii, potrivit datelor pe aprilie, prezentate de ABC, organziaţia care reuneşte publisherii britanici.
Este pentru prima dată când ABC prezintă defalcat vânzările din timpul săptămânii şi cele din weekend, scrie The Guardian.
Noile date arată diferenţe notabile între media vânzărilor din timpul săptămânii şi cea din weekend. De exemplu, Daily Mail a vândut sâmbăta, în medie, puţin peste 3 milioane de copii, în timp ce media din timpul săptămânii este de 2,5 milioane de exemplare.
Mai multe date despre vânzările ziarelor
- The Sun are a vândut cu 502.121 de exemplare mai mult sâmbăta, iar Daily Mirror cu 302.695.
- The Daily Telegraph a vândut în zilele de weekend 760.956 de copii, iar în timpul săptămânii cu 241.637 de exemplare mai puţine.
- The Guardian a avut în weekend-urile din aprilie o medie de 377.268 de exemplare pe apariţie, iar de luni până vineri media a fost de 199.392.
- The Times a avut în weekend vânzări de 482.789 de exemplare, faţă de 349.414 în zilele de luni până vineri.
În România, lucrurile stau invers
Diferenţele dintre vânzările în zilele obişnuite şi cele de weekend sunt notabile.
- Ziarul Click! a avut în ultimul trimestru al anului trecut (cele mai recente date de pe BRAT) în medie 154.593 de exemplare pe apariţie. Varianta de duminică a ziarului a avut o medie de 104.193 de exemplare.
- Libertatea a avut o medie de 96.969 în timpul săptămânii, iar duminica 44.477 de exemplare.
- Jurnalul Naţional a vândut de luni până vineri 25.080 de copii, iar duminica 14.498 de exemplare.
- Gazeta Sporturilor de Duminică este la jumătate faţă de restul săptămânii. Gazeta a avut în ultimul trimestru al anului trecut o medie de 33.314 de exemplare pe apariţie, iar duminica, 15.313.
Trimite un comentariu