RADIO ROMÂNIA JUNIOR, PREMIAT LA NEW YORK. Echipa Radio România Junior a participat la New York Festivals International Radio Programs and Promotions Awards unde a primit prestigioasa distincţie "Cel mai bun radio online", scrie Evenimentul zilei.
Publicitate Preşedintele radioului public îşi doreşte să aducă postul şi în FM.
“Nu aş dori însă ca Radio România Junior să rămână numai pe internet şi ne gândim că, poate, îi vom gasi şi o dimensiune mai... terestră, printr-o transmisie în FM", a promis András István Demeter, preşedinte director general al Societăţii Române de Radiodifuziune.
Cel mai nou postal Societăţii Române de Radiodifuziune, emiţând abia din luna noiembrie a anului trecut, a fost felicitat pentru performanţele deosebite obşinute într-un timp atât de scurt. "E atât de bine să începi de sus!", a remarcat juriului New York Festivals International Radio Programs and Promotions Awards.
Radio România Junior a câştigat premiul pentru Cel mai bun radio online din lume
HBO DIFUZEAZĂ UN SERIAL DESPRE JURNALIŞTI. Redacţia/ The Newsroom, un nou serial ce spune povestea unor jurnalişti de televiziune care încearcă să redea profesiei un statut onorabil, are premiera astăzi la HBO România, după cea din SUA, de duminică, scrie Adevărul care citează Reuters.
Scenariu este semnat de Aaron Sorkin. Mesajul din spatele acestei producţii este că ştirile din televiziunea americană au devenit la fel de senzaţionale, în mod previzibil, ca reality show-urile, iar presa nu îşi mai îndeplineşte misiunea de a informa în mod inteligent publicul şi de a servi democraţiei.
Aşa cum a făcut în "Viaţa la Casă Albă/ The West Wing", în care a prezentat o viziune romanţată asupra vieţii politice de la Washington, Sorkin prezintă în "Redacţia" modul ideal în care ar putea fi făcute ştirile. Serialul relevă astfel o latură optimistă a industriei căreia încearcă să-i expună defectele.
VIDEO “Redacţia” vine la HBO: Un serial despre jurnalişti şi despre cum ar trebui să îşi facă ei treaba
Agenţia de comunicare Medic One ar putea ajunge anul acesta la o cifră de afaceri de circa două milioane de euro, în creştere cu circa 30% faţă de anul trecut, a declarat pentru Wall-Street.ro, Oana Cociasu, managing partner al companiei.
Medic One este o agenţie fondată în 1999 de către Oana Cociasu împreună cu Veronica Savanciuc şi Paul Radu, cei care au înfiinţat Lowe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală. Până în 2007 compania a funcţionat ca agenţie separată, însă odată cu venirea crizei Medic One a fost integrată ca divizie specializată în comunicare medicală în agenţia de creaţie Lowe&Partners.
Oana Cociasu, Medic One: Vrem să creştem cu 30% anul acesta
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roGOOGLE VREA SĂ CONSERVE LIMBILE ŞI DIALECTELE PE CALE DE DISPARIŢIE. Gigantul Google încearcă să păstreze într-o bază de date peste 3.000 de limbi şi dialecte pe cale de dispariţie, alături de cercetători şi comunităţi lingvistice a lansat Endangered Languages Project.
Prin intermediul site-ului internauţii pot afla despre limbile care sunt în pericol de dispariţie şi să vadă ce documentaţii se crează pentru a fi păstrate.
Dialectele variază de la Navajo, vorbit în prezent de doar 120.000 de oameni până la Koro, o limbă vorbită doar în nord-estul munţilor din India. O altă limbă pe cale de dispariţie este Aragonesa, vorbită de mai puţin de 10.000 de oameni de la graniţă Franţei cu Spania. O hartă interactivă arată cum aproape fiecare ţara a lumii a pierdut limbi şi dialecte, inclusiv 83 în Guatemala, 149 în Myanmar şi 113 în Sudan.
Conform proiectului Google, doar 50% din limbile vorbite în prezent vor supravieţui până în anul 2100.
Google încearcă să conserve mai mult de 3.000 de limbi şi dialecte ce vor dispărea complet
Comentarii