Publicitatea televiziunii Naşul TV va fi vândută, din august, de regia DBV Mediahouse. Compania va umple spaţiile de reclamă ale postului lui Radu Moraru începând din luna august.
“Vrem să ajungem la o cifră cu cinci zerouri” spune despre obiective Marius Jianu, senior sales manager la DBV Mediahouse.
“Principala ţintă este să facem un portofoliu de clienţi cât mai stufos în primul an”, a declarat oficialul DBV pentru Paginademedia.ro.
Principala problemă a Naşului este, în acest moment, distribuţia. Televiziunea se vede pe internet, pe Dolce, pe Next Gen şi pe Akta, o reţea de cablişti mai mici. Pe UPC este doar în pachetul digital pe Bucureşti, iar pe RCS nu este deloc. În planuri este intrarea pe UPC la nivel naţional, în luna septembrie.
Cine este DBV Mediahouse?
Portofoliul DBV este împărţit pe mai multe divizii:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDivizia TV: Nasul TV, OTV, 1Music Channel, Hit Music Channel, The Money Channel
Divizia Print: Tabu, Tabu Men, Bucataria pentru Toti, Superbebe, Bucate pentru Copii, Money Magazine, Kamikaze, Fanatik, Taifasuri.
Divizia Online: tabu.ro, superbebe.ro, bpt.ro, kmkz.ro; nasul.tv, bontonus.ro, fashionavecpassion.com, blitzmagazine.ro.
Divizia Proiecte speciale/Evenimente: Clubul Gospodinelor, Intalnirile Tabu, Clubul Tinerilor Designeri, Festivalul Dulciurilor, Gala Fantasticii Fanatik, Clubul de gatit bucate pentru copii, Campionarul de Table, Cursa Mititeilor.
Comentarii