Grupul Cancan, ce editeaza publicatia cu acelasi nume, se reorganizeaza axandu-si investitiile exclusiv pe diviziile online si TV, fapt pentru care tabloidul in versiune tiparita nu va mai aparea, iar echipa redactionala va lucra la noile proiecte, potrivit unui comunicat de presa, citat de Mediafax, scrie Hotnews.
Comunicatul arata ca "noul tip de consum informational, rapiditatea cu care circula astazi informatia, precum si deficientele nerezolvabile din sistemul romanesc de distributie de presa cotidiana au dus la lipsa de perspectiva a produsului in varianta sa de print". Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online si divizia tv.
Revistele Ciao! si Spy, ce fac parte din acelasi grup, vor fi organizate intr-o structura separata si vor aparea in continuare si in varianta tiparita.
Acelasi comunicat face trimitere la succesul emisiunii Cancan TV, difuzata la Kanal D si anunta intentia de diversificare, pe termen mediu, a productiei de continut pentru televiziune.
Radu Budeanu, fondatorul si proprietarul Cancan, declara la randul sau:
"Lansam un proiect complex, care practic optimizeaza intreaga operatiune si o adapteaza noilor obiceiuri de consum impuse de evolutia tehnologiei. Atat divizia online, cat si, mai ales, divizia tv, care va produce programe noi si nu numai, sunt cele mai eficiente si moderne cai de a distribui continutul".
Potrivit celor mai recente date BRAT, Cancan a avut, in primul trimestru al acestui an, vanzari medii pe editie de 29.396 de exemplare, considerabil mai putin fata de primul trimestru al anului trecut, cand vindea, in medie, 43.017 exemplare, mai notează Hotnews. Potrivit celui mai recent val al Studiului National de Audienta (SNA - mai 2011/mai 2012), Cancan inregistra 449.000 de cititori in medie pe editie.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
minunat. mai ales jegurile tip Cancan