Tabloidul The Suna lansat un nou spot revoluţionar ce-i îndeamnă pe oameni la implicare, scrie Adweek.com.
Spotul pare făcut pentru o altă lume. O lume în care nu există uriaşul scandal în care imperiul lui Rupert Murdoch este implicat în acest moment şi în cadrul căruia mai mulţi jurnalişti ai tabloidului au fost arestaţi pentru că ar fi dat mită către reprezentanţi ai poliţiei şi alţi oficiali.
Publicaţia din Marea Britanie (U.K.), deţinută de News Corp. (companie condusă de Rupert Murdoch), a realizat reclama cu ajutorul agenţiei Grey, din Londra.
Spotul îl prezintă pe actorul Daniel Hoffmann-Gill mergând printr-un oraş britanic şi, în timp ce trece pe lângă diverse tipuri de locuitori, regită un poem despre viaţa de zi cu a englezilor. Trece pe lângă poliţai, surori medicale, muncitori şi chiar câteva fete simpatice de la pagina 3.
În continuare, spotul TV:
http://www.youtube.com/watch?v=vBT1QQpDLo0&feature=player_embedded
The Guardian, o altă publicaţie din Marea Britanie, a lansat în urmă cu câteva luni o campanie puternică, numită "Three Little Pigs", despre care paginademedia.ro a scris AICI.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii