UPDATE 2. Contactată de paginademedia.ro, Georgeta Raportoru, executorul judecătoresc, a declarat că a fost înştiinţată telefonic de amânarea licitaţiei, însă, până la ora 20.00, nu primise nicio hârtie oficială.
UPDATE. Licitaţia de mâine pentru mărcile Adevărul a fost amânată, au declarat pentru paginademedia.ro surse apropiate creditorilor. Adunarea creditorilor şi Cristi Burci au avut o întâlnire, în această după amiază, în urma căreia s-a decis amânarea licitaţia.
LICITAŢIE SURPRIZĂ. Mărcile Adevărul sunt din nou scoase la licitaţie. De data aceasta, lista include, pe lângă Adevărul Holding şi Click, Dilema Veche, precum şi toate derivatele Click: Click! Pentru duminică, Click pentru femei etc.
Paginademedia.ro a intrat în posesia documentului care anunţă licitaţia (care este programată pentru mâine, 11 septembrie) şi vă prezintă, detaliat, în exclusivitate toate preţurile de pornire.
DECISIVĂ PENTRU ACORDUL BURCI-PATRICIU. Licitaţia este programată la o săptămână după ce Cristi Burci a semnat un acord de preluare a Adevărul Holding de la Dinu Patriciu. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, licitaţia este decisivă în finalizarea tranzacţiei. Potrivit aceloraşi surse, reprezentanţii lui Cristi Burci negociază chiar azi cu Comitetul creditorilor anularea licitaţiei de mâine, desfăşurarea ei punând sub semnul întrebării preluarea Adevărul Holding.
Contactat de Paginademedia.ro, Cristi Burci nu a comentat subiectul.
Dacă licitaţia se va desfăşura mâine, aşa cum este programată, cele mai scumpe sunt mărcile Adevărul Holding (preţ de pornire 4,4 milioane de euro), Click! (167.000 de euro), Dilema Veche (154.00 de euro) şi Click de duminică (150.000 de euro).
DE CE SE LICITEAZĂ. Licitaţia vine în contul datoriei de 3,5 milioane de euro pe care Adevărul Holding o are către agenţia de publicitate Odyssey Communication (unde acţionar majoritar este tot Dinu Patriciu). Marca Click a mai fost licitată odată în contul aceleiaşi datorii şi a fost câştigată, la vremea respectivă de către Emilia Ciucan, o avocată cu care Dinu Patriciu a colaborat în mai multe dintre companiile sale. Licitaţia a fost ulterior anulată.
Paginademedia.ro vă prezintă, în exclusivitate, mărcile care sunt puse pe listă la licitaţia programată mâine, 11 septembrie. Pentru a le cumpăra pe toate, Cristi Burci ar trebui să scoată din buzunar aproximativ 5 milioane de euro, cât totalizează numai sumele de pornire.
Marca | Pret de pornire a licitatiei |
---|---|
Adevarul Holding | 4,4 milioane euro (19,7 milioane lei) |
Click | 167.000 de euro (745.000 lei) |
Dilema Veche | 154.000 de euro (687.000 lei) |
Click! De duminica | 150.000 de euro (664.000 lei) |
Click! Pentru femei | 85.000 de euro (379.000 lei) |
TV Click! | 50.000 de euro (218.000 lei) |
Click extra sanatate | 25.000 de euro (114.200 lei) |
Click pofta buna! | 13.000 de euro (56.000 lei) |
Dilematix Supliment pentru copii editat de Dilema Veche | 3.700 de euro (16.500 lei) |
Bucuresti 106,2 Click FM doar radio | 2.000 de euro (9.000 lei) |
Bucuresti 106,2 Click FM doar radio | 2.000 de euro (9.000 lei) |
Click! Fm | 2.000 de euro (9.000 lei) |
Clic | 2.000 de euro (9.000 lei) |
Click!Mania | 630 de euro (2.800 lei) |
Click! Iti umple rezervorul | 470 de euro (2.100 lei) |
Click! Concediu sic | 470 de euro (2.100 lei) |
Da Click pe Click! | 570 de euro (2.500 de lei) |
Click! Tel | 630 de euro (2.800 lei) |
Click! Mobil | 630 de euro (2.800 lei) |
Click! Mobile | 630 de euro (2.800 lei) |
Din inima pentru copii Click! | 600 de euro (2.700) |
Click mania extra | 630 de euro (2.800 lei) |
Click! Sim | 750 de euro (3.400 lei) |
Click! PE VIP | 600 de euro (2.700) |
Tango revista de citit si iubit | 470 de euro (2.100 lei) |
Divanul Dilema Veche | 325 de euro (1450 lei) |
Iarmaroc de la Click! Pentru femei. Targ cu de toate in inima Bucurestilor | 630 de euro (2.800 lei) |
Comentarii
Insa, din pacate, lumea nu are nevoie de eroi, am aflat-o singur incercand sa fiu un erou.
Vedeam cum lasii mei colegi isi vorbesc patronul pe la colturi criticand o masura aberanta a acestuia, fara insa a face concret ceva pentru a impiedica aceasta masura.
Am vorbit cu sefii directi rugandu-i sa vorbeasca cu patronul si sa il roage sa renunte la ideea lui aberanta.
Niciunul nu a vrut sa isi asume acest rol!
I-am scris un mail patronului si i-am spus ce ne deranjeaza.
Spre surprinderea mea si a celorlalti acesta a tinut totusi seama de observatie, insa eu - eroul de o clipa - am devenit tinta preferata a barfelor si intrigilor lasilor care nu avusesera curajul sa isi exprime un punct de vedere diferit de cel al "sefului cel mare".
Lumea asta mica nu are nevoie de eroi.
Marca Adevarul Holding nu poate fi utilizata separat de marca "Adevarul". Cine ar putea sa o cumpere?
Burci se poate descurca si fara Click, nu ar fi o problema pierderea acestei marci.
(Eu sper ca va licita cine trebuie la aceasta licitatie si ca disparitia Click va da nastere cotidianului Blick :))