Consiliul Naţional al Audiovizualului a cerut intrarea în legalitate a mai multor spoturi la mărcile Renault. Este vorba despre reclamele la şase modele Renault, trei modele Chevrolet, două modele Dacia şi un model Mitsubishi în care preţul afişat pe ecran este valabil doar împreună cu de trei vouchere Rabla.
Potrivit monitorizării CNA, textul destul de lung al notelor de subsol este greu lizibil şi este prezent pe ecran pentru doar trei secunde.
Unul dintre texte arată astfel: „Ofertă supusă unor condiţii, valabilă în limita stocului disponibil, realizată prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional derulat de APM şi finanţat din Fondul de Mediu. Preţul este obţinut prin aplicarea reducerii de 2.400 de euro din preţul cu TVA (acordată de către Renault) şi a contravalorii a trei tichete valorice calculate la cursul 1 euro = 4,38 lei.”
Valeriu Deacă, membru CNA: „Nu poţi să ceri telespectatorului mesaje subliminale şi complexe”.
În şedinţa CNA a fost prezent şi un reprezentant al Renault. Ea a precizat că "nu este vorba despre rea-voinţă, dar este imposibil tehnic să afişezi în zece secunde toate informaţiile."
Gelu Trandafir, membru CNA: Vreţi să promovaţi lucruri care sunt la limită, greu de explicat şi normal că în aceste cazuri aveţi nevoie de câteva ecrane, aici aveţi dreptate”
Ioan Onisei: „Preţul acestui autoturism este de atâta şi daţi cifra totală şi poate fi achiziţionat la preţul cutare prin depunerea a trei vouchere.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Hai mă, aveți grijă cu ortografia... Ce naiba, ditamai greșeala chiar în titlu?