AUDIENŢE. Partida Stuttgart - Steaua, difuzată de Pro TV, a ţinut în faţa televizoarelor aproape 2,5 milioane de români în fiecare minut (dintre care 1,5 milioane din mediul urban).
Partida a fost difuzată în direct şi de Dolce Sport. La Dolce Sport, post deţinut de Romtelecom, s-au uitat, în fiecare minut, 82.000 de telespectatori, dintre care 22.000 din mediul urban.
Meciul de fotbal din Europa League s-a intersectat cu Next Top Model by Cătălin Botezatu (pe Antena 1), Roata norocului (Kanal D), telenovela Abisul pasiunii (Acasă TV) şi cu talk-show-urile de pe Antena 3.
Audienţa posturilor TV joi, 20 septembrie, pe intervalul meciului Stuttgart-Steaua, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 1.472.000 de telespectatori pe minut (14 rating)
2. Antena 1: 445.000 (4,2)
3. Kanal D: 392.000 (3,7)
4. Antena 3: 329.00 (3,1)
5. Acasă TV: 320.000 (3)
Audienţa posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Stuttgart-Steaua, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 2.371.000 de telespectatori pe minut (13,5 rating)
2. Kanal D: 885.000 (4,6)
3. Antena 1: 791.000 (4,2)
4. Acasă TV: 518.000 (2,7)
5. Antena 3: 456.000 (2,4)
Comentarii
daca cei de la digi si-ar masura audienta ar fi muuuuuuult peste dolce si protv...si nu numai la asemenea meciuri.