Românii au stat cu ochii pe Las Fierbinţi. Serialul de comedie, difuzat joi, 18 octombrie, de Pro TV, a avut o audienţă medie de 1,8 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 863.000 erau din mediul urban.
Pe publicul comercial al postului de televiziune (18 - 49 de ani), serialul a avut o medie de 540.000 de telespectatori.
Vârf de audienţă Las Fierbinţi, Naţional: 2.202.000 milioane de români, la 21.08
Vârf de audienţă Las Fierbinţi, Urban: 1.109.000 de telespectatori, la 21.25
Locul al doilea, după Pro TV, a fost ocupat de Kanal D, cu emisiunea Roata Norocului, prezentată de Liviu Vârciu. Producţia a avut 1,4 milioane de telespectatori la nivel naţional, dintre care 608.000 au fost din mediul urban.
Pe acelaşi interval orar, Antena 1 a avut Next Top Model, by Cătălin Botezatu. Show-ul a fost pe locul al treilea, cu o audienţă medie de 774.000 de privitori din toată ţara.
Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi, în mediul URBAN:
1. Pro TV - 863.000 de telespectatori pe minut (8,2 rating)
2. Kanal D - 608.000 (5,8)
3. Antena 1 - 403.000 (3,8)
4. Antena 3 - 360.000 (3,4)
5. Acasă - 292.000 (2,8)
Audienţa posturilor TV joi, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.735.000 de telespectatori (9,1 rating)
2. Kanal D - 1.454.000 (7,6)
3. Antena 1 - 774.000 (4,1)
4. Naţional TV - 589.000 (3,1)
5. Acasă - 516.000 (2,7)
Sursa datelor de audienţă: Kantar Media
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Umor inseamna demnitate pentru tot ce inseamna viata. Majoritatea mediilor romanesti NU incurajeaza umorul. Avem nevoie de filme, serii, arta care zamiliseste caracterul, personalitatea, intru Arta Intelepciunii, cu ajutorul Domnului si al semenilor, intru Arta Binelui.
Antena 3 in schimb era problema cand ocupa regulat un loc in primele 3 si de multe ori locul 1. Un post exclusiv de propaganda nu e normal sa aibe o asemenea audienta. Acum vad ca se reintra in normal, a iesit din top 5 pe national si din top 3 pe urban.