INTERVIU. Un nea Nicu din Floreasca cu faţă de Tommy Lee Jones şi câteva poze de paparazzi bine plasate au pus pe foc toată presa din România. Toate cu girul lui Dan Chişu. Agenţia din spatele campaniei de promovare a magazinului online mynameisbrand.ro a fost agenţia Propaganda.
Dragoş Muşat, digital director la Propaganda şi membru al trupei Serviciul Român de Comedie, a povestit pentru paginademedia.ro cum s-a desfăşurat campania cu falsul Tommy Lee Jones. Potrivit lui Muşat, falsul Tommy Lee Jones a „concurat” cu un fals Johnny Depp.
Cât despre păcălirea ziariştilor (Dan Chişu a dat chiar declaraţii care au confirmat ştirea!), Muşat spune că "nu este nimic odios". "Aşa mi-am construit campania, ca să pot folosi presa la modul gratuit", spune el.
Interviul, în continuare:
Iulia Bunea: Cum au ajuns pozele la Click?
Dragoş Muşat: Noi am făcut pozele. Am făcut un setup întreg care să fie potrivit şi care să arate exact cum ar trebui un shooting de paparazzi care ar funcţiona în România. Am aranjat totul, de la plecarea la aeroport, sosirea la Hilton, la braseria de la Hilton, pe Lipscani, la restaurant. Astea s-au întâmplat în weekend. Apoi, pozele au ajuns în presă.
Au fost vândute?
Eu mi-am făcut treaba. Partea mea a fost campania publicitară. Şi mai departe, cum au ajuns pozele, nu a fost treaba mea. Eu am făcut să fie perfectă campania şi livrată corect cu toate datele care să reprezinte un pictorial de paparazzi, cu clenciuri, cu maşini închiriate, cu poveşti. Mai departe, nu e jobul meu.
Cum l-aţi găsit pe nea Nicu?
L-am găsit absolut întâmplător. Am o pasiune legată de persoanele care seamănă cu celebrităţi şi l-am întâlnit pe domnu Nicu într-o frizerie în Floreasca. I-am spus că seamănă cu Tommy Lee Jones şi i-am cerut numărul de telefon că am zis că o să fac ceva cu el.
Când l-ai cunoscut?
Nu cu mult timp. Cu vreo lună. Şi având acest pitch pentru mynameisbrand, am avut şi această pistă cu Tommy Lee Jones. Dintre toate ideile de la pitch a fost aleasă această campanie.
Ai vrut tu Tommy Lee Jones sau au mai existat şi alte propuneri?
E o explicaţie. Am avut mai multe idei în cap, inclusiv Johnny Depp, pe care „îl ştiu”, ca să zic aşa. Am ales Tommy Lee Jones pentru că este o persoane pe care o ştii, dar în acelaşi timp nu-ţi aduci aminte sută la sută toate fragmentele din faţa lui. Noi le-am combinat feţele lui nea Nicu cu Tommy Lee Jones.
Cel mai bine a fost să merg cu Tommy Lee pentru că se potriveşte cel mai bine cu povestea şi cu Dan Chişu, şi cu fetele. O mică escapadă la Bucureşti a actorului de 66 de ani.
Am ales chiar cu riscul să ne trezim că nu ştie lumea cine e Tommy Lee Jones era mai uşor controlabil.
Am ales Tommy Lee şi pe Nea Nicu ca să prezentăm opoziţia dintre adevărat şi fals, dintre brand şi fake. Am aruncat pe piaţă un produs care ulterior s-a dovedit fals. La reveal, asta este ce trebuie să reţină lumea, că după această poveste este bine să te gândeşti ce vrei să cumperi.
Cum a intrat Dan Chişu în campanie?
El a fost parte din campanie pentru că aşa am conceput-o. Trebuia să am pe cineva care să dea legitimitate prezenţei lui Tommy Lee Jones în Bucureşti. În plus, Dan Chişu este însuşi un brand şi era foarte potrivit. Am avut şi o discuţie cu cineva de la Click! şi le-am spus că nu trebuie să se învinovăţească pentru că nu aveau cum să-şi dea seama. Totul era atât de bine legat încât ţi să părea totul natural.
Cei de la Click! au picat destul de rău după toată chestia asta.
Eu nu am avut o problemă cu presa. Chiar în reveal-ul vorbit şi cel video, nu am arătat pe cineva pentru că nu asta a fost subiectul campaniei mele absolut deloc. Am luat presa ca pe un partener. Faptul că au intrat în jocul acesta este pentru că nu prea aveau cum să scape. Am construit lucrurile astea foarte minuţios. De-aia nu am evidenţiat un ziar faţă de celelalte.
Subiectul a fost preluat de sute de ori. Campania asta este veselă, cu Tommy Lee Jones, cu două fete, o distracţie, deci nu facem nicio morală.
Eu am vrut să bag o campanie publicitară în care să folosesc presa, pentru că e mai dificil să-ţi faci campanie pe TV. Aşa mi-am construit campania, ca să pot folosi presa la modul gratuit. Nu e nimic odios.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Hai sa revenim cu picioarele pe pamant.
2) Mesajul e ca nimeni nu recunoaste diferenta dintre brand si fake.
Singura realizare e ca s-a dovedit cit de stupida e presa romaneasca. Dar asta o stiam cu totii ...
Mizeria asta e cea mai recenta, dar sa nu uitam si campania atroce cu "uraste-l", chestie pentru care nu vor fi uitati prea devreme.
Sa te lasi pe mana astora e sinucidere curata. Fac valva pe moment, insa, pe termen lung, te ingroapa.
Oricum, e greu sa digeri ca cineva si-a batut joc de tine in halul asta pentru a-si face publicitate gratuita.