S-au anunţat schimbări noi la Adevărul. Gabriela Enescu, fost director financiar al grupului Graffiti BBDO (grup în care Cristian Burci este acţionar), este noul administrator şi director operaţional al grupului Adevarul, potrivit unei comunicări interne, trimisă astăzi angajaţilor. Gabrielei Enescu i s-a alăturat Iulian Matache, ca administrator al companiei.
În plus, de astăzi, 19 ocotmbrie, Oana Barbu, şefa resurselor umane, va înceta colaborarea cu Adevărul Holding, funcţia ei fiind preluată de Doina Stanciu.
Pe scurt din mesajul Gabrielei Enescu:
- In ultimele luni ati trecut cu totii printr-o perioada dificila. Incertitudini, reduceri salariale, restructurari.
- Din 5 octombrie Adevarul Holding a intrat intr-o noua etapa. Doresc sa va informez pe aceasta cale ca incepand cu luna octombrie exista un nou Consiliu de Administratie al Grupului.
- Eu, Gabriela Enescu m-am alaturat echipei de top management, ocupand functia de COO (Chief Operating Officer) precum si de administrator al grupului Adevarul.
- Salariile aferente lunilor iunie, iulie si august s-au platit (decalajul fata de data obisnuita de plata a salariilor s-a datorat intarzierii semnarii documenteleor care marcau efectuarea tranzactiei) si exista o reala preocupare ca normalitatea sa reintre in vietile voastre.
Mesajele integrale, în continuare:
Primul mesaj
Incepand cu data de 19 octombrie, directoarea departamentului HR Oana Barbu va inceta colaborarea cu companiile grupului Adevarul Holding.
Incepand de azi Doina Stanciu a preluat functia de Sef Serviciu Salarizare si pe aceasta cale ii uram mult success Doinei in noua functie.
Reconfirmam preocuparea noului management pentru imbunatatirea relatiilor dintre departamentele companiei si departamentul HR.
Multumim Oanei pentru ultimii 6 ani petrecuti in cadrul grupului si pentru suportul acordat noii echipe de management,in aceasta perioada.
Al doilea mesaj
Dragi colegi,
In ultimele luni ati trecut cu totii printr-o perioada dificila. Incertitudini, reduceri salariale, restructurari.
Suficiente motive ca eficienta si motivatia oricui sa fie puse la incercare. Si totusi, in aceste conditii, profesionalismul fiecaruia dintre voi a facut ca produsul final sa nu sufere. Angajamentul vostru pentru calitatea cuvantului scris, tiparire, distributie sau vanzare de publicitate a facut ca Adevarul Holding sa ramana in top.
Pentru toate sacrificiile acceptate si efortul depus, multumirile echipei de conducere reprezinta o minima datorie morala: Va multumim tuturor!
Ceea ce este insa si mai important este reprezentat de viitor. Orice om care trece prin momente grele se intreaba: “ Bine, bine, am fost solidari, ne-am asumat aceasta perioada, dar acum ce urmeaza?”
Fiecare dintre voi are nevoie de o perspectiva. Cum poate fi marcat un nou inceput? In primul rand prin restabilirea increderii si multumirea lucrului bine facut.
Din 5 octombrie Adevarul Holding a intrat intr-o noua etapa. Doresc sa va informez pe aceasta cale ca incepand cu luna octombrie exista un nou Consiliu de Administratie al Grupului.
Eu, Gabriela Enescu m-am alaturat echipei de top management, ocupand functia de COO (Chief Operating Officer) precum si de administrator al grupului Adevarul.
In ce cred? In principii precum disciplina, intuitia si curajul. Cred de asemenea ca munca asidua de zi cu zi, inovatia si experienta acumulata in cei 12 ani ca CFO al grupului de companii Graffiti BBDO Romania si ca antreprenor privat, ma vor ajuta in conducerea Adevarul Holding, un brand in care cred cu toata taria.
Odata cu mine, echipei de conducere i s-a alaturat si Iulian Matache, ca administrator al companiei. Iulian are o experienta de 10 ani in multinationale precum Vodafone si OMV Petrom, in care a derulat proiecte de anvergura in domeniul IT, juridic, respectiv fuziuni de companii, preponderent ca si consultant extern. Iulian completeaza puzzle-ul care va reflecta noua imagine a trustului.
Stradaniile noastre s-au concentrat de la bun inceput pe rezolvarea problemelor curente. Salariile aferente lunilor iunie, iulie si august s-au platit (decalajul fata de data obisnuita de plata a salariilor s-a datorat intarzierii semnarii documenteleor care marcau efectuarea tranzactiei) si exista o reala preocupare ca normalitatea sa reintre in vietile voastre. Asta insemnand, printre altele, respectarea datei de plata a salariilor si plata tichetele de masa din lunile iunie, iulie si august pe care le vom inchide treptat in perioada urmatoare.
O mai buna comunicare interna ne va ajuta pe toti sa dam la o parte grijile provocate de incertitudine si sa reincepem sa facem cu placere ceea ce avem de facut. Va asigur ca parerile si propunerile voastre conteaza, si saptamana viitoare vom gasi si modalitatea ca ele sa poata fi exprimate.
Sunt sigura ca mai sunt intrebari la care asteptati raspunsuri si ele vor veni pe masura ce problemele vor fi rezolvate.
Pentru ca titlurile Adevarul Holding sa se impuna in continuare pe piata ca produse de excelenta, este nevoie de implicarea tuturor. Fiecare dintre voi reprezinta o veriga in acest proces si va face diferenta intre a inregistra un succes sau un esec. Ma bazez pe voi ca vom forma o echipa imbatabila!!
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roIn incheiere vreau sa va spun ceea ce multor colegi le-am repetat zilele acestea: Cea mai mare valoare a unei companii o reprezinta oamenii !!!
Comentarii
Daca doina a completat gresit o adeverinta nu e un capat de tara, asta nu inseamna ca e "dobitoaca" sau "cretina". Folosesti cuvinte mult prea dure pentru nimic. I se poate intampla oricui sa greseasca macar o data in viata. Tie nu?
Eu nu sunt de aceeasi parere cu tine, din contra, pe mine m-a ajutat de multe ori. Poti sa intrebi ADS-urile cine era persoana care ii ajuta intotdeauna cand aveau nevoie de ceva. Sau mai bine intreaba angajatii care inca mai sunt si iti vor spune ce fel de om este ea.
Cred ca tu esti suparata din alte motive si te-ai descarcat pe cine nu trebuia. Doina nu e genul pupincurist, din contra este prea la locul ei. Stie sa isi faca treaba cum trebuie. SUCCES, DOINA! Nu te lasa doborata de astfel de comentarii rautacioase.