AUDIENŢE. Reuşita echipei Steaua în partida cu Molde a ţinut românii în faţa televizoarelor. Partida transmisă de Pro TV a fost urmărită, în fiecare minut, de peste 2,3 milioane de telespectatori. Dintre aceştia, aproape 1,3 milioane au fost din oraşe.
Pe intervalul partidei, audienţa Pro TV a fost de peste trei ori mai mare decât următorul clasat, Antena 1 (care a avut, pe segment, finalul de la Next Top Model cu Cătălin Botezatu şi Un show păcătos).
Vârf de audienţă: Minutul de vârf a fost 22.41. În acel moment, la meciul câştigat de Steaua cu 2 - 0 se uitau 2,82 milioane de români, dintre care 1,6 milioane din mediul urban (15,3 rating).
Segmentul comercial: 716.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani a avut meciul de fotbal în fiecare minut (12,8 rating comercial). Antena 1 avea, pe segment, 218.000 de persoane din acest target (3,9 rating).
Audienţa posturilor TV pe intervalul partidei Steaua - Molde, în mediul URBAN:
1. Pro TV: 1.278.000 de telespectatori pe minut (12,2 rating)
2. Antena 1: 363.000 (3,5)
3. Antena 3: 315.000 (3)
4. Prima TV: 219.000 (2,1)
5. Kanal D: 210.000 (2)
Audienţa posturilor TV pe intervalul partidei Steaua - Molde, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 2.312.000 de telespectatori pe minut (12,1 rating)
2. Antena 1: 669.000 (3,5)
3. Kanal D: 521.000 (2,7)
4. Prima TV: 385.000 (2)
5. Antena 3: 377.000 (2)
Comentarii