Audienţe mai bune la Vocea României aseară, la a doua ediţie din acest sezon. Aproape două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, dintre care peste 1,1 milioane din oraşe.
A fost o seară cu concurenţă puternică: Suleyman Magnificul pe Kanal D, un film cu Van Damme pe Antena 1 şi, de la 21.40, meciul CFR CLuj – Manchester, dat de TVR 1 şi de Digi Sport (post pentru care nu sunt date de audienţă).
Pe intervalul de la Vocea României, Pro TV a fost lider de audienţă, urmat de Kanal D, cu Suleyman. Când a început meciul CFR - Manchester, de la 21.40, TVR 1 a urcat în audienţă (media postului public, pe meci, a fost de 750.000 de telespectatori în mediul urban)
Vârf de audienţă, URBAN: 1.592.000 de telespectatori, la minutul 21.34 (rating 15,2)
Vârf de audienţă, NAŢIONAL: 2.846.000 de telespectatori, la ora 21.33
Segmentul comercial: 741.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani a avut, în fiecare minut, Vocea României.
Audienţa posturilor TV marţi, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:
1. Pro TV: 1.136.000 de telespectatori pe minut (10,8 rating)
2. Kanal D: 740.000 (7)
3. Antena 1: 421.000 (4)
4. TVR 1: 374.000 (3,6)
5. Antena 3: 327.000 (3,1)
Audienţa posturilor TV marţi, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 1.938.000 de telespectatori pe minut (10,2 rating)
2. Kanal D: 1.312.000 (6,9)
3. Antena 1: 859.000 (4,5)
4. TVR 1: 779.000 (4,1)
5. Prima TV: 559.000 (2,9)
Comentarii